Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nye billeder / Ny side
Fra : Morten

Dato : 01-09-03 01:28

Hejsa

Brugte lige en søndag aften på at lave en version 0 af en webside. Har også
lavet en version 0 af et webgalleri-agtig-ting.

Den er langt fra færdig endnu og billederne der ligger der i er ikke
sorteret endnu. Vil dele dem op i forskellige gallerier. Men der er ikke så
mange billeder endnu, så venter jeg lige lidt med.

Mmen jeg vil da gerne høre om folk kan finde ud af at bruge den/det og evt.
kommentare er meget velkommen. Både til siden og til billederne.

Adressen er http://www.visual-astma.dk
Tryk på Pictures-billedet. Lige nu er det kun pictures der er noget om -
resten kommer senere

Direkte link til billederne
http://www.visual-astma.dk/galleries.dna?gallery=1

Fra : Per Andresen

Dato : 01-09-03 07:09

Hej Morten

Dine billeder er nemme at finde, du mangler blot,
som du selv er inde på, en eller anden form for opdeling,
f.eks i kategorier.
Kan specielt godt lide dit "Vote"-system.
Det er nemt og enkelt.
Kunne måske godt udvide siden med en gæstebog eller
noget andet, hvor man kunne uddybe hvad man "kan/ikke kan"
lide ved et bestemt billede.

Dine billeder er spændende og anderledes.
Du er god til at udnytte linier og former.

mvh
Per

Fra : Ole Larsen

Dato : 01-09-03 07:56

"Morten" <non@non.dk> skrev i en meddelelse
> Mmen jeg vil da gerne høre om folk kan finde ud af at bruge den/det og
evt.
> kommentare er meget velkommen. Både til siden og til billederne.

Siden er forfriskende, veldesignet, nem og hurtig at anvende. Jeg nød ikke
at skulle vælge kategorier, der alligevel aldrig kan være helt dækkende :
Hvis man vil putte alt i "little boxes" skal man have uendeligt mange boxes,
og så kan man lige så godt smide dem alle væk. Opdeling i farve/sort-hvid
eller efter tid (år eller md.) er IMHO alt hvad der skal til.

Billederne fremragende, fint billedsyn og viden og kunnen der gør det
muligt. Med Oles billeder i tankerne mangler du måske lidt knald i farverne.
Og så fornemmer jeg at der mangler lidt vitaminer/crisp/microkontrast i de
sort-hvide ?? Flere (bl. a. 2. i 3. række) kunne hænge på min væg.
--
Mvh, Ole.
Gør det lettere for alle : Slet det du ikke kommenterer og skriv under det

Fra : lars bo

Dato : 03-09-03 09:57

Hej Ole

> [...]
> og så kan man lige så godt smide dem alle væk. Opdeling i farve/sort-hvid
> eller efter tid (år eller md.) er IMHO alt hvad der skal til.

Nu er der vel intet i vejen for at give besøgende mulighed for at vælge
begge dele, eller hvad?
På min egen side er der 3 valgmuligheder, grovsortering/finsortering/alle
billeder, og endnu har ingen klaget
Om dette er svaret på Mortens side ved jeg ikke, men hvad skal han gøre hvis
der kommer 2-300 billeder i hans DB.
Så er jeg bange for at folk bliver trætte af at skulle lede efter den
kategori billeder de bedst kan lide.
--
hilsen
lars bo

PS.: Når du får tid, så kommenter andres billeder!

Fra : U. Pedersen

Dato : 01-09-03 08:49

Morten skrev:

Hej Morten

>Adressen er http://www.visual-astma.dk
>Tryk på Pictures-billedet. Lige nu er det kun pictures der er noget om -
> [...]
Det skal nok blive en fin side.

Lækkert at se din måde at fortolke motiver i Aalborg på

U.P.

http://www.digifoto-nord.dk (min legeplads)

Fra : Morten

Dato : 02-09-03 22:36

Hejsa

TIL P.A.
> Kunne måske godt udvide siden med en gæstebog eller
> noget andet, hvor man kunne uddybe hvad man "kan/ikke kan"
> lide ved et bestemt billede.

Jep, det havde jeg helt glemt. Laver det selvfølgelig sådan man kan skrive
en kommentar til hvert enkelt billede...

TIL O.L
> [...]
>og så kan man lige så godt smide dem alle væk. Opdeling i farve/sort-hvid
>eller efter tid (år eller md.) er IMHO alt hvad der skal til.

Jeg har en plan om at give hvert billede nogle forskellige "søge-ord" og
udfra dem kan man vælge om man vil se f.eks. farve eller SH eller kun
billeder med beton (Alle mine billeder eller men muligheden for at vise
alle billeder på engang vil jeg selvfølgelig beholde som standard.

> [...]
> Og så fornemmer jeg at der mangler lidt vitaminer/crisp/microkontrast i de
> sort-hvide ?? Flere (bl. a. 2. i 3. række) kunne hænge på min væg.

Takker da mange gang og måske et dumt spørgsmål. Hvem er denne Ole du tænker
på dig selv??
Jeg er relativ ny herinde og og ikke herinde så tit - så ikke helt med på
hvem du mener?

TIL U.P
> Lækkert at se din måde at fortolke motiver i Aalborg på

Mange tak - har selv kigget dine billeder igennem. Flotte - og altid sjovt
når man genkender motiverne og stederne