Staroffice
Fra : Børge Laursen

Dato : 31-08-03 23:31

Det er måske ikke det rette sted at spørge, men denne NG hedder dog
'edb.programpakker'.
Findes der en NG, der beskæftiger sig med Staroffice ? Den eneste, jeg kan
finde, er 'staroffice.com.support.starwriter'. Findes der en dansk NG ?
Venlig hilsen
Børge Laursen

Fra : Jane

Dato : 31-08-03 23:45

Børge Laursen skrev i <news:7Iu4b.1376$hZ.857@news.get2net.dk>:

> Findes der en NG, der beskæftiger sig med Staroffice ?

Så vidt jeg ved er det et alternativ til Word, altså et
tekstbehandlingsprogram, så du kan prøve i dk.edb.tekst
men da jeg også mener det kører på styresystemet Windows
vil der måske være nogle aspekter du kan finde svar på
i dk.edb.system.ms-windows

Hvis man er i tvivl om noget kan man også altid prøve
dk.velkommen hvor der nok er en som kan hjælpe dig videre.

Jane