java runtime
Fra : Martin Mangaard

Dato : 31-08-03 22:18

hejsa har lige hentet et program der kræver java runtime, men har jdk2 EE
1,4 installeret men det virker ikke, jeg får en popup om at jeg skal hente
den hos borland på denne adresse:
http://www.borland.com/jbuilder/resources/javaruntime.html

men får intet frem fra den side ved i hvor jeg ellers kan finde den runtime?

__________________________________________________________________ Martin
Mangaard mr. ICQ#: 5389045 Current ICQ status: + More ways to contact me

Fra : Morten Nørgaard

Dato : 01-09-03 11:43

Hej,

> [...]
> 1,4 installeret men det virker ikke, jeg får en popup om at jeg skal hente

Hvad er det for et program?

/Morten

Fra : Niels Dybdahl

Dato : 01-09-03 20:59

> [...]
> http://www.borland.com/jbuilder/resources/javaruntime.html
> men får intet frem fra den side ved i hvor jeg ellers kan finde den

Jeg aner ikke hvad der følger med en J2EE, men du kan hente en JRE (runtime)
til J2SE (standard edition) fra Sun:

http://java.sun.com/downloads/

Hilsen Niels Dybdahl