Hvad er der galt....
Fra : Erling Jensen

Dato : 31-08-03 21:21

Jeg har for en af mine naboers drenge lavet følgende da han smadrede sin
motor på sin Monza :

1. skiftet motoren med en anden blok.
2. hjemkøbt fra Protuna 38 cc cyl. + top
3. monteret 17mm karborator, dyse 70

nu er det som jeg ikke kan finde ud af, hvorfor jeg ikke kan få den til at
gå ordentligt i tomgang, den vil hele tiden tage omdrejninger. kan det være
fordi at den får falsk luft og hvor, det ser ud til at den pakker godt nok
til ved indsugningsmanifolden.

Jeg har prøvet at sætte den 12 mm karborator på, men med dysen 70 det var
nøjagtigt det samme.

jeg håber at i kan hjælpe.

mvh
Erling

Fra : Hans Joergensen

Dato : 31-08-03 23:29

Erling Jensen wrote:
> [...]
> fordi at den får falsk luft og hvor, det ser ud til at den pakker godt nok

Hvad med bundpakningen/pakninger omkring krumtap-huset ?

// Hans
--
http://rd350.nathue.dk - still smoking

Fra : Tonny Poulsen

Dato : 01-09-03 04:50

> Hvad med bundpakningen/pakninger omkring krumtap-huset ?

Jep, dårlige simmeringe ved krumtappen, f.eks gamle og slidte eller nye fra
thansen.
mvh Tonny

Fra : Erling Jensen

Dato : 01-09-03 05:00

jep, begge muligheder er jo sansynlige da det er en gammel blok jeg har sat
på.......Hvordan med dyse størrelsen

Fra : Hans Joergensen

Dato : 01-09-03 11:45

Erling Jensen wrote:
> jep, begge muligheder er jo sansynlige da det er en gammel blok jeg har sat
> på.......Hvordan med dyse størrelsen

Gasspjældet går vel ordentligt i bund i karb'en .. iøvrigt ?

// Hans
--
http://ph33r.dk - Vejen til et fjollet liv

Fra : Erling Jensen

Dato : 01-09-03 14:52

Hvordan med dyse størrelsen

> Gasspjældet går vel ordentligt i bund i karb'en .. iøvrigt

jojo og nålen er sat helt i bund.... øhh dvs helt i top..... ok i nålens
øverste hak........jeg hælder en del til at det er simmeringen der er slidt
men her i aften splitter jeg den ad, selv om det er h...... arbejde at samle
den igen pga de løse ruller og selv om at jeg bruger siliconefedt( hvilket
holder bedre end alm. fedt) kan det godt drille.

mvh
Erling

Fra : Hekto

Dato : 01-09-03 14:59

In article <3f534f12$0$13247$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
ej@tdcspace.dk says...
> arbejde at samle
> den igen pga de løse ruller og selv om at jeg bruger siliconefedt( hvilket
> holder bedre end alm. fedt) kan det godt drille.

Sæt en lille klat fedt i hver sektion, og tryk rullen fast i den.
--
/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto ... What about www.mc-