Sjakalen (spoiler)
Fra : Kasper Møller

Dato : 31-08-03 21:07

Hvad er det for noget Bruce Willis sprøjter på håndtaget af bilen, som dræber ham gutten så hurtigt?
(Der hvor han bliver forfulgt ind i et parkeringhus og han skifter nummerplader på sin bil). Er det
bare en filmgift?

Fra : -V-

Dato : 31-08-03 21:31

Kasper Møller wrote:
> [...]
> som dræber ham gutten så hurtigt? (Der hvor han bliver forfulgt ind i
> et parkeringhus og han skifter nummerplader på sin bil). Er det bare

'Contact venom'.

Er absolut dødelig indenfor 3 sek.
Ganske almindelig i velassorterede husholdninger, ninjafilm og i form af
irriterende svigermødre.

-V-

Fra : Klaus G.

Dato : 31-08-03 21:58

> 'Contact venom'.
Og hvad består det af?

> Er absolut dødelig indenfor 3 sek.
Det må siges at være ret hurtigt :)

> Ganske almindelig i velassorterede husholdninger, ninjafilm og i form af
> irriterende svigermødre.
Det sidste eksempel var vist det bedste...takker for det gode råd.

Hvor kan det købes forresten? *host* :)

--
Klaus G. / Seth-Enoch

The only thing necessary for the triumph of Evil, is for good men to do
nothing - Edmund Burke(1729-97)

Fra : Michael Westi

Dato : 31-08-03 23:15

> Er absolut dødelig indenfor 3 sek.
> Ganske almindelig i velassorterede husholdninger, ninjafilm og i form af
> irriterende svigermødre.

For helv.... V.
Det må du sq aldrig sige igen. Min pacemaker gik amok. ))
ROTFLMAO

--
Mvh Michael
Skostørrelse 45, IQ under stuetemperatur

Fra : John Hinge

Dato : 01-09-03 11:47

On 31 aug 2003 Kasper Møller was heard to say:

> [...]
> som dræber ham gutten så hurtigt? (Der hvor han bliver forfulgt
> ind i et parkeringhus og han skifter nummerplader på sin bil). Er

Det er nok bare en filmgift ja, men f.eks Tabun
http://www.sbccom.army.mil/services/edu/tabun.htm
Kan slå ihjel på 1-2 minutter hvis man bliver udsat for en stor
nok mængde af stadset.. Ikke rart..

Så foretrækker jeg, som andre skribenter, standard ninjagift fra
den lokale forhandler..

--
John Hinge - shayera / .sPOOn. http://www.spoon.dvd-klub.dk
"You're basing your Pixie Farie on Vin Diesel ? I'll say it again..

Fra : Carsten Riis

Dato : 01-09-03 16:51

"Kasper Møller" wrote:

> [...]
> (Der hvor han bliver forfulgt ind i et parkeringhus og han skifter nummerplader på sin bil). Er det

Er det bare mig eller???

Den bil som har det der farlige farlige våben. Når sjakalen parkerer
bilen til sidst.
Så er den vinkel som bilen står i forhold til scenen hvor de berømte
sidder. Det er slet ikke en vinkel hvorfra han kan skyde.
Jeg syntes, at vejen hvor bilen parkerer er på tværs af scenen
(vinkelret om man vil).

Er det bare mig....

Jeg har den ikke endnu på DVD, men jeg vil helt klart kigge på det når
jeg får den.

Filmen er for så vidt god nok
--
Med venlig hilsen Carsten Riis
http://www.bloddonor.dk

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 01-09-03 22:50

Kasper Møller <kbmpost[nospamforme]@hotmail.com> skrev:

> [...]
> som dræber ham gutten så hurtigt? (Der hvor han bliver forfulgt ind i
> et parkeringhus og han skifter nummerplader på sin bil). Er det bare

Jeg tror, det er cyankalium.

--
Mark
Er du film buff? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Tim Christensen

Dato : 02-09-03 16:21

Mark Thomas Gazel wrote:
> Kasper Møller <kbmpost[nospamforme]@hotmail.com> skrev:
>
> Jeg tror, det er cyankalium.

Cyankalium er slet ikke giftig nok til at slå ihjel på denne måde.

Mvh

Tim

Fra : ram2

Dato : 20-09-03 12:09

"Kasper Møller" skrev d. 31-08-03 21:07 dette indlæg :

> Hvad er det for noget Bruce Willis sprøjter på håndtaget af bilen, som
dræber ham

Mon ikke det blot er en "filmgift", som du selv er inde på, Skulle det
findes i virkeligheden, tror jeg det er en slags nervegift.

Mvh
Ram

http://www.kandu.dk/

Fra : Carsten Riis

Dato : 20-09-03 14:42

ram2 wrote:

> Mon ikke det blot er en "filmgift", som du selv er inde på, Skulle det
> findes i virkeligheden, tror jeg det er en slags nervegift.

Tja, de af jer som har aftjent værnepligt i militæret har kender jo til,
at i tilfælde af C-angreb, at man kun har ni-sekunder til at få maske og
hætte på for at forhindre virkninger fra hurtigtvirkende gasser.

Og husker jeg min teori korrekt, så findes der flygtige nervegasser (op
til flere timer) og der findes knap så flygtige nervegasser (flere
dage).
Jaja, man burde huske det bedre....Men det er nok vigtigere at huske de
9 sekunder end hvad der er hvad og hvorfor. Når man ligger og raller
pga. at man husker hvad der er hvad og tilgengæld har glemt de 9
sekunder, tja hvad er den viden så værd?

--
Med venlig hilsen Carsten Riis

Citatteknik, signatur...hvad er nu det for noget?
Læs mere på http://www.usenet.dk/netikette

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 20-09-03 22:41

"ram2" <ram2.news@kandu.dk> skrev:

>dræber ham
>
>Mon ikke det blot er en "filmgift", som du selv er inde på, Skulle det
>findes i virkeligheden, tror jeg det er en slags nervegift.

24 timer spoiler

Mon det var den samme gift, der blev brugt sidst i årgang 2?
--
Niels Søndergaard

Besøg Bøfsiden: http://www.titlevision.dk/boeuf.htm
Suveræn samling af sproglige smuttere

Fra : Carsten Riis

Dato : 21-09-03 11:29

<<<<<<<Spoilerspace>>>>>>>>>

"Niels Søndergaard" wrote:

> 24 timer spoiler
>
> Mon det var den samme gift, der blev brugt sidst i årgang 2?

Havde den de samme symptomer?

I Sjakalen får personen fråde om munden og åndedrætsbesvær. Døden
indtræder ret hurtig.

Som jeg husker 24t(2.sæson) så er det noget ætsende stads og det giver
åndedrætsbesvær.
Og mon ikke præsidenten overlever?