Kostomlægning
Fra : Steen Kristiansen

Dato : 31-08-03 20:23

Hej
Har siddet og læst en del indlæg omkring det at tabe sig.
Der er mange forunderlige forslag omkring diverse tabletter
og andre "uhyggelige" ting.
DER ER KUN EN SUND MÅDE AT TABE SIG PÅ,
nemlig ved at spise anderledes, altså lægge sin livsstil
om. Denne omlægning bør mere eller mindre følge en
resten af livet.
Jeg har selv tabt 43 kg siden nov. 2002 ved en sådan
omlægning, min kone 25 kg og vores datter 30 kg.
I dag er det kun mig som endnu mangler nogle kilo.
Vi lever godt, spiser tit OG SULTER IKKE, tvært-
imod.
Prøv at kikke på nedenstående link, og få inspiration
til at komme ned i vægt.

Mvh
Steen

Vejen til et slankere liv
www.nylivsstil.dk
følg mit vægttab

Fra : Svein Olav Leithe

Dato : 01-09-03 23:55

"Steen Kristiansen" <steenk@post3.tele.dk> wrote in message
> [...]
> Vi lever godt, spiser tit OG SULTER IKKE, tvært-
> imod.
> Prøv at kikke på nedenstående link, og få inspiration

Tillykke med deres vekttap!!

Tillater meg å skrive på norsk i denne gruppe, da "min dansk er ret slem".

Tør jeg spørre hvor høy du er? Vil du samtidig røpe din "drømmevekt"?

Som andre her i gruppen har påpekt, så fremgår det ikke hvilke prinsipper
"din kur" bygger på.

Det kunne vært interessant å høre kort om hvilke prinsipper den bygger på?

--
Vennlig hilsen
Svein Olav

Fra : Steen

Dato : 02-09-03 18:50

Hej Svein

Jeg er 186 cm høj og min mål er at komme under 100 kg.

Hovedprincipet er at spise fedtfattigt, men det er ikke gjort med det.
Der er mange andre ting som du på kurset vil lære bl.a. hvordan du får
din forbrænding op at køre motorvejsfart ligesom du selvfølgelig lære
hvad der kan ødelægge den. Høj forbrænding er en betingelse for stort
vægttab.
Du kan roligt tilmelde dig. Kurserne kan godt virke dyre, men jeg kan
garantere dig at hvis du følger anvisningerne vil du opleve et STORT
vægttab. Hvis du følger 1. uges kostplan vil du typisk tabe 3-5 kg
i den uge (jeg tabte 4,8 kg. 1. uge)
I bogen (som desværre nu er udsolgt, men udleveres til kursisterne)
er der madplan for de første uger. Derefter er du fint i stand til selv
at sammensætte din kost når blot principerne overholdes. Jeg har aldrig
selv fuldt madplanen, kun principerne og det virker da fint.
Jeg syntes i dag at hver en krone er givet godt ud. Har f.eks. tabt ca.
35 cm i livvide siden nov. 2002. Jeg var også MEGET stor men alligevel.

Til slut vil jeg fortælle dig at de ting du lære vil du kunne bruge resten
af livet incl. at du også lære hvordan dit vægttab vedligeholdes sådan
at du ikke tager på igen når du er på din ønskede vægt.

Håber du kan bruge denne uddybning til noget.

Mvh
Steen

Fra : mus

Dato : 06-09-03 09:46

> [...]
> din forbrænding op at køre motorvejsfart ligesom du selvfølgelig lære
> hvad der kan ødelægge den. Høj forbrænding er en betingelse for stort

Hmm jeg vil egentlig gerne have yderligere uddybning. Bryder mig ikke om at
købe noget jeg ikke ved hvad er?

Kan du give et eksempel eller lidt af en rød tråd i programmet uden at
afsløre for meget. Er det feks uden kulhydrater som der er så meget i
debatten i dag. Eller tællerer man kcalorier. Eller spiser man masser af
grønt for at få forbrændingen op etc etc

Feks et eksempel på et aftensmåltid eller lignende.

LN