gode streaming af film
Fra : mig

Dato : 31-08-03 20:00

Hej med jer alle
Jeg ved ikke helt om denne gruppe er det rigtige sted at spørge, men kender
nogle af jer til en dansk side, hvor man kan downloade gode film, jeg er
selvfølgelig også interesseret i betalings sider.

Fra : Nikolai R. jensen

Dato : 01-09-03 02:21

ok nu er der sikkert nogen der bliver sure....

skal du have stort set alle passwords gratis?

download mirc fra www.mirc.com

log på dalnet og vælg en server tæt på dig og søg efter channels der hedder
nogen med pass så joiner du de channels og skriver enten @find eller !find
sidens navn fx : @find playboy og trykker enter så går der alt fra 1 sek til
20 sek så kommer dere links du bare skal klikke på så er du på siden! passed
er includeret i det link du får!

mvh.

Nikolai R. jensen

Fra : Manse

Dato : 01-09-03 16:15

Hejsan

Nu er det sådan at streaming og download er 2 forskellige ting, streaming er
når du ser film i realplayer, eller mediaplayer + quicktime...

http://www.fs4a.com/ masser af download og masser af streaming, nye film
hver mdr.
stort set får du aldrig et gratis pass til denne site.

http://www.colorclimax.com/ Både udenlanske nye og danske 70´ og 80´
film,,,, var inde med gratis pass den anden dag, og den har hurtig server.

Jeg har tjekket en masse movie sites af, og ikke fundet noget der
var.....Kanon....men igen, hører gerne fra nogen, hvis de finder noget der
er bedre end disse her. Og vi snakker allround movie sites og ikke et
bestemt tema.

Manse

fjern 11 fra E-Mail, hader Spam

Fra : Nikolai R. jensen

Dato : 01-09-03 16:58

"Manse" <11kili@sol.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> hver mdr.
> stort set får du aldrig et gratis pass til denne site.

Nå ikke???

http://JPOW:JPOW8@fs4a.com/members/index.html

login : JPOW
pass : JPOW8

he he

Fra : DaneX

Dato : 01-09-03 17:48

> http://JPOW:JPOW8@fs4a.com/members/index.html
>
> login : JPOW
> pass : JPOW8

Når jeg prøver at hente noget efter at have logget ind, så kommer den stadig
op med hvordan jeg vil betale (3 dage for $1.99 eller 1 måned for $24.99).

Så det password ser ikke ud til at virke her.

/DaneX

Fra : Nikolai R. jensen

Dato : 01-09-03 18:34

jo... drop det link jeg postede! gå almindeligt ind og vælg log ind som
member og skriv de pass! så virker det!

Fra : DaneX

Dato : 01-09-03 19:09

> jo... drop det link jeg postede! gå almindeligt ind og vælg log ind som
> member og skriv de pass! så virker det!

Det virker altså ikke her.

Jeg går ind på www.fs4a.com og klikker på MEMBERS og indtaster JPOW og JPOW8
som login/pass og den hopper ind til forsiden og som den første film (med
billeder) i det skærmbillede er filmen "Rocco invades Poland". Hvis jeg
klikker på "Download Now!" linket lige under billederne, så får jeg altså
den side op hvor jeg kan vælge om jeg vil have 3 dage eller 1 måned.

Og ja jeg har prøvet at slette både Cookies og Temporary Internet Files.

/DaneX

Fra : Nikolai R. jensen

Dato : 01-09-03 19:17

he eh rigtigt det ikke virker mere.... men det har virket da jeg selv
testede det! men gør som jeg beskriever længere oppe så kan du selv hente
alle de passwords når de skifter! nogen duer kun i minutter hvor andre duer
i uger!

mvh.

Nikolai R. jensen

Fra : Manse

Dato : 01-09-03 19:57

Hejsan

He He.......???

Hvis denne site registrere mere end 1 bruger på en gang med samme login,
stopper begge login med det samme, oxo selv om begge er ude igen, og den ene
går ind....

Whatever, nu du selv bruger gratis pass, ved du oxo, hvor mange sites der er
noget lort og hvor lidt der er af gode sites, men hvis du har nogle guldkorn
hører jeg da gerne om det.....

Manse

Fra : Nikolai R. jensen

Dato : 01-09-03 20:17

bare brug mirc og dalnet til at finde dem!!!!!! først finder du siten og så
finder du passed! det kan også gøres den anden vej!

mvh.

Nikolai R. Jensen

Fra : PerX ...

Dato : 03-09-03 13:36

In article <3f539afd$0$28592$ba624c82@nntp03.dk.telia.net>, ntrj@cvom.dk
says...
> bare brug mirc og dalnet til at finde dem!!!!!! først finder du siten og så
> finder du passed!

Og så kommer politiet - kanon orgasme!

Fra : Manse

Dato : 03-09-03 17:47

> Og så kommer politiet - kanon orgasme!

Uha da, gud ved, hvor mange år jeg står til, eftersom jeg de sidste 6 år
har brugt hacked password til alverdens sexsites, og har tænkt mig at bruge
dem, meeget lang tid fremover.......... filosofere lidt over om jeg er
hæler, idet jeg ikke hacker selv.....He He

Manse