Billigere barracuda ?
Fra : Thomas T

Dato : 31-08-03 19:59

I ComputerCity fandt jeg netop en IDE harddisk, som jeg mangler.
Seagate Barracuda 80 GB / 7200 rpm.

Perfekt. Men den koster 700,- og kammerat siger, det ikke ville være
uhørt at finde den til 500,-

Hvad er de aktuelle erfaringer? Har han ret? Eller skal jeg bare køve
den og være glad for, at det ikke var dyrere?

(Jeg har her i Odense checket Bilka ,Electric City, Zytech nede i
Søndergade og Apple forhandleren el. er det Apple Centret, det hedder,
på Stationsvej.)

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 31-08-03 20:28

Kik ind hos www.edbpriser.dk

--
Mvh Martin
| OpenOffice på MacOS X: www.talentmedia.dk/openoffice/ |

Fra : Martin Seest Christi~

Dato : 31-08-03 20:33

On 31/08/03 20:58, in article
2d978c66.0308311058.504ff349@posting.google.com, "Thomas T" <tomcat@pc.dk>
wrote:

> [...]
>
> (Jeg har her i Odense checket Bilka ,Electric City, Zytech nede i
> Søndergade og Apple forhandleren el. er det Apple Centret, det hedder,

Det kommer jo helt an på hvilken Barracuda du mangler??
Kig på edbpriser.dk og se hvilken en det er du lige står og mangler.

De fås fra 587 kr. Alt efter interface, cache rpm osv.

/Martin

Fra : Thomas T

Dato : 01-09-03 03:51

> Kig på edbpriser.dk og se hvilken en det er du lige står og mangler.
>
> De fås fra 587 kr. Alt efter interface, cache rpm osv.

Okay, så ved jeg det. (edbpriser.dk).

Det viste sig, at det med transport ikke kunne betale sig, det ville
næsten blive 700,- alligevel. Jeg hapser bare den ude i nærområdet,
så.

Tak.

Fra : Thomas T

Dato : 02-09-03 15:30

svarer på min egen svarbesked, bare lige for at sige, at jeg prøver
flere gange at besvare Erik's posting (blot med at sige: at jeg er
nybagt glad for min 700,- kr's lokal-købte ATA IV), ..men får en
meddelelse om, at det ikke kan lade sig gøre.

Men min egen og de andre er der intet problem med.

Erik, jeg tænker, det evnt kan have noget at gøre med alle de ukurante
tegn i din posting. (?)

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 02-09-03 17:45

Thomas T <tomcat@pc.dk> wrote:
> Erik, jeg tænker, det evnt kan have noget at gøre med alle de ukurante
> tegn i din posting. (?)

Det ved han skam godt, Thomas.
Han er bare ligeglad.

/Preben
--
Preben Bødker Nielsen

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 01-09-03 14:51

Hej Thomas

Thomas T wrote:

> I ComputerCity fandt jeg netop en IDE harddisk, som jeg mangler.
> Seagate Barracuda 80 GB / 7200 rpm.

Er det en Barracda IV eller VII? - 2 eller 8 mb cache?

> Perfekt. Men den koster 700,- og kammerat siger, det ikke ville være
> uhørt at finde den til 500,-

Jeg har også set den til 497kr. men det var + moms, så 700kr. er ikke
helt urimeligt.

> Hvad er de aktuelle erfaringer? Har han ret? Eller skal jeg bare køve
> den og være glad for, at det ikke var dyrere?

Hvis jeg var dig, så ville jeg umiddelbart købe den. Du skal regne med,
at selv om du kan finde den billigere andre steder på nettet via
edbpriser.dk, så tager de fleste butikker både gebyr og porto, og det kan
snildt løbe op i både 100-120kr. for en forsendelse.

Og skulle der mod forventning være problemer med disken, så skal du jo
selv betale for porto, hvis den skal sendes tilbage, og billigste
pakkeporto for den vil være 42,50kr. (bør altid sendes som pakke pga.
PostDanmarks garanti).

> (Jeg har her i Odense checket Bilka ,Electric City, Zytech nede i
> Søndergade og Apple forhandleren el. er det Apple Centret, det hedder,
> på Stationsvej.)

Ja, Apple centret er OfficeLine, og de er ikke blandt de billigste...

mvh. Erik Richard

<kml.ers"NO"@mail1.stofanet.dk> <KMLDenmark"NO"@netscape.net>