opskrifter
Fra : mus

Dato : 31-08-03 18:55

Hej

Jeg efterlyser nogle velsmagende og lette(mht. tilberedning) opskrifter hvor
der ikke er kulhydrater i form af brød, ris, pasta etc. Gerne med masser af
grøntsager

Det skal gerne være nogle min mand også kan spise. Nej ham kender i jo
ikke*GG*. Han er ikke kræsen men det må gerne være mættende og velsmagende -
evt kan han jo få lidt ris mm til.

Jeg ønsker ikke at deltage i vægtkonsulenterne eller andre kostprogrammer
men vil bare prøve at bedre mine kostvaner - ikke drastisk, men så jeg kan
holde det. Jeg vil ikke undgå brød mm totalt men bare skære lidt ned og evt
spise et par aftensmåltider om ugen uden kartofler, ris mm.

Håber der er nogen der kan give mig nogle gode opskrifter eller link.

Ligger også selv inde med nogen gode opskrifter, hvis der er nogen der
skulle være interesseret.

mvh
LN

Fra : Therese

Dato : 02-09-03 19:59

"mus" <spoi@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Håber der er nogen der kan give mig nogle gode opskrifter eller link.
>
> Ligger også selv inde med nogen gode opskrifter, hvis der er nogen der

Jeg har lavet en opskriftsamling, der følger DDV-principperne. Jeg smider
den lige i dk.binaer. Ellers er der masser af gode opskrifter på
http://opskrifter.heede.dk/opskrifter/

--
Mange hilsner
Therese

Fra : Katrine & Bo

Dato : 02-09-03 21:16

> Jeg har lavet en opskriftsamling, der følger DDV-principperne. Jeg smider
> den lige i dk.binaer. Ellers er der masser af gode opskrifter på
> [...]
Jeg kan ikke finde dem
vh
Katrine

Fra : Therese

Dato : 03-09-03 18:17

Af en eller anden grund kan jeg ikke poste den under dk.binaer. Jeg ved ikke
hvad der går galt, men den melder fejl under afsendelse. Jeg prøver igen
senere og skal nok give et praj, når den ligger der.

--
Mange hilsner
Therese

Fra : Therese

Dato : 03-09-03 18:47

Så er den der
Filen var åbenbart for stor, så du skal selv generere ny
indholdsfortegnelse. (Under Indsæt, index mm)

--
Mange hilsner
Therese

Fra : mus

Dato : 03-09-03 05:58

> Jeg har lavet en opskriftsamling, der følger DDV-principperne. Jeg smider
> den lige i dk.binaer. Ellers er der masser af gode opskrifter på
> [...]

Jeg fandt faktisk selv samme side i går, men det er dejligt du oplyser om
den.

Det er en kanon god side og jeg er sikker på jeg vil bruge den meget.

Har desuden selv prøvet to andre gode opskrifter, som måske let kunne laves
om til DDV. Er du intersseret i dem?.

I aften skal jeg lave coleslaw salat fra din side.

Tak for et godt initiativ

Mvh
LN

Fra : Therese

Dato : 03-09-03 18:50

"mus" skrev
> [...]
laves
> om til DDV. Er du intersseret i dem?.
> I aften skal jeg lave coleslaw salat fra din side.

Hej LN

Lige for at opklare en lille misforståelse
heede's opskriftsamling er ikke min.
Den opskriftsamling jeg har lavet ligger nu i dk.binaer og er et
worddokument, men mange af opskrifterne er taget fra heede's side.

--
Mange hilsner
Therese

Fra : mus

Dato : 06-09-03 09:37

> [...]
> Den opskriftsamling jeg har lavet ligger nu i dk.binaer og er et
> worddokument, men mange af opskrifterne er taget fra heede's side.

Ja det fandt jeg ud af efter jeg havde skrevte indlægget.
Men tak alligevel. Kan skam også bruge dine opskrifter.

LN