Vodoo 2 drivere til WinME/Win2k
Fra : Carsten Matzon

Dato : 07-04-01 09:23

Hajsa

Har en kammerat der har et skod Vodoo 2 kort og han vil gerne bruge ME eller
Win2k men kan ikke finde drivere til de 2 OS.Findes de overhovedet eller??

Carsten

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 07-04-01 09:41

"Carsten Matzon" <carsten@matzon.dk> wrote in message
> Hajsa
>
> Har en kammerat der har et skod Vodoo 2 kort og han vil gerne bruge ME
eller
> Win2k men kan ikke finde drivere til de 2 OS.Findes de overhovedet eller??

Har du prøvet at undersøge producentens hjemmeside?

Ellers findes der reference drivere til W2K på
http://www.3dfx.com/downloads.htm

--
Bjarke Andersen

Fra : Carsten Matzon

Dato : 07-04-01 11:08

On Sat, 7 Apr 2001 10:41:11 +0200, Bjarke Andersen wrote
(in message <9amk1g$51$1@news.inet.tele.dk>):

> Har du pr¯vet at unders¯ge producentens hjemmeside?

Jah tideligere har jeg.Men kan se der er kommet BETA drivere til
win2k.Møg.Men man kan da ikke bruge reference driverne fra win95/98 til ME
oder!?

Carsten

Fra : Spørge-Jørgen

Dato : 08-04-01 17:57

jo det kan man godt - jeg har eller rettere havde også voodoo 2 mens jeg
havde win me installeret, og der var der ingen problemer - det var så lige
ikke de drivere fra 3dfx side jeg brugte med fra www.voodoo.dk.
mit kort gik dog så i stykker efter jeg havde rengjort mine blæsere :( så nu
skal jeg havde tnt 2.