Club 3D - Radeon 9200 128MB TV-Out?
Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 31-08-03 16:04

Hejsa,

jeg leder efter et billigt nyt graffikkort og vil købe et
passivt kølet Radeon kort, gerne en del under 1000kr.

Jeg har set på dette:
http://www.club-3d.nl/products2.php?catid=1&prodid=82
- men er TV-Out kvaliteten lige så god, som på kort med
et S-Video stik på kortet?

Mit TV understøtter S-Video signalet.

Jeg har også kig på dette kort:
http://www.club-3d.nl/products2.php?catid=1&prodid=81
- men vurderer at springet fra 128MB til 256MB (samt 240kr.)
i dette tilfælde ikke kan mærkes (udover i pengepungen!), er
det korrekt antaget?

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Mail adressen virker.

Fra : Christian 'CeeJay' J~

Dato : 14-09-03 10:38

Mikael Nørrelund Andersen wrote:

> [...]
>
> Jeg har set på dette:
> http://www.club-3d.nl/products2.php?catid=1&prodid=82
> - men er TV-Out kvaliteten lige så god, som på kort med

Hvis det er et S-video signal der kommer fra kortet så er kvaliteten lige så god
skulle jeg mene.

S-video giver den bedste tv-out kvalitet, og det er hvad langt de fleste kort
kan outputte .. det kræver nemlig extra funktioner at konvertere til composite.

Problemet er at mange TV ikke understøtter S-Video , men det gør dit jo.
Så er det bare et spørgsmål om at få det rigtige kabel.

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 14-09-03 12:47

Christian 'CeeJay' Jensen wrote:

> Hvis det er et S-video signal der kommer fra kortet så er
> kvaliteten lige så god skulle jeg mene.

Der er S-Video stik på kortet, det er nemlig kommet :)

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Mail adressen virker.