Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Asus 6800 TV-out = forskudt billede ???
Fra : Lars Rasmussen

Dato : 31-08-03 15:44

Hi

Jeg har en PIII som kører win2000, med at asus 6800 deluxe kort i. Jeg har
sat composite out til video-in på scart-stik på TV'et. Det er billede på,
men det er meget forskudt i lodret retning, og jeg kan ikke justere det nok
ind til at der kommer et helt billede frem.
Jeg har prøvet med seneste nvidia drivere, samt 44.03 downloaded fra Asus.
Men begge med samme resultat.
Jeg kører 800x600 i opløsning. 640x480 (under boot at windows) står fint.
Jeg har prøvet at bruge s-video ud på kortet og sat til s-video på TV, men
så har jeg kun sort/hvid billede (også forskudt).

Nogen forslag til havd jeg skal prøve?

mvh Lars

Fra : Søren Christensen

Dato : 02-09-03 10:13

> Nogen forslag til havd jeg skal prøve?

Hvis du bruger programmet TV-tool kan du meget nemt flytte dit output
billede på op, ned, til højre eller venstre --> Søg på google efter
programmet.

/Søren

Fra : Lars Rasmussen

Dato : 02-09-03 18:30

Takker. Så virker det. Underligt man ikke kan med Asus eller nvidia
driverene!