GASFYR..
Fra : Michael [2760]

Dato : 31-08-03 15:43

Hej Ng..
Vi har et 9 år gammelt Saunier Duval 512 / 19 og det har været det værste
lort....Der har været så mange problemer med det, og så i dag skulle jeg
gøre klar til fyrings sæconen og satte fyret til radiator varme...!!!
Problemer igen nu drypper det ud af fyret...Så nu skal det være. Nyt fyr,
men hvad skal vi vælge...

--
Mvh. Michael..
Be careful out there....

Fra : Preben Andersen

Dato : 31-08-03 15:57

"Michael [2760]" <FZR1000@sporty.dk> wrote in message
> [...]
> gøre klar til fyrings sæconen og satte fyret til radiator varme...!!!
> Problemer igen nu drypper det ud af fyret...Så nu skal det være. Nyt fyr,

Jeg kender kun ét gasfyr, et Nefit Turbo, som jeg nu kører med på 20. år.
Den eneste egentlige reparation i årernes løb var en ny brænder, som blev
skiftet under garantien. Ellers har der kun været tale om 4 nye "tændrør",
som koster ca. kr. 200,- pr. stk. og en ny blæser, som jeg mener kostede ca.
kr. 800,-. Nefit Turbo er en kondenserende kedel, som er produceret i
Holland, og vores gasforbrug har i alle årene svinget mellem 8000-12000 kr.
i et hus på 270 kvadratmeter.
Den hollandske hjemmeside hedder www.nefit.com. Det ser ud som om kedlen i
Danmark nu hedder Milton, søg på www.nefit.dk eller www.milton.dk.

mvh
Preben

Fra : Michael [2760]

Dato : 31-08-03 16:31

"Preben Andersen" wrote
> [...]
> kr. 800,-. Nefit Turbo er en kondenserende kedel, som er produceret i
> Holland, og vores gasforbrug har i alle årene svinget mellem 8000-12000

Hej Preben.
Lyder godt, jeg har bestildt brochure på Miltons hjemmeside..
Tak for tippet

Fra : KsK

Dato : 04-09-03 17:53

drop nefit men vælg et vaillant med 5 års garati hos Leon petersen
http://www.leonpetersen.dk/

hold dig væk fra nefit og vælg et rigtigt fyr en kondens kedel er ikke
sikket det rigtig valg for dig !! kvtm + anlæg type er en vigtigt fakta
om du kan udnytte sådan en kedel

ring til LP og få en snakke med gas afdelingen VÆLG TYSK og får kvalite

KsK