Amazing Bob?
Fra : Ukendt

Dato : 31-08-03 13:16

Hej,

Hørte amazing bob - feel the music på P3 forleden, og det er jo et ret fedt
nummer. Kennet K nævnte at det er dansk, men ellers ikke et ord. Nogen der
ved lidt mere, og om det er noget der er udgivet?

Pft.,

Mvh. Søren

Fra : fivepack

Dato : 05-09-03 21:13

Hej Søren...

Jeg har også hørt nummeret Feel The Music på P3 og den var ny i uge 34,
hvilket jo ikke er forfærdeligt længe siden! og da der oftest går flere
uger fra de bliver spillet og "promoted" i radioen, inden at singler
kommer i butikkerne vil jeg gætte på nogle uger endnu inden du kan finde
den i butikkerne! Jeg synes også FTM er alt for fedt et nummer og
tjekkede selv efter noget om Amazing Bob og fandt kun meget lidt på
Sony's hjemmeside - faktisk kun at han stod i katalog med FTM og der
stod at den ik var udgivet endnu og ingen dato om hvornår den bliver
det! Men jeg har skrevet til Sony for at se om jeg kan få en
udgivelsesdato, så jeg kan købe eller bestille singlen og jeg venter
stadig svar på denne mail...... men jeg skal nok lige smide endnu et
indlæg her på kandu når/hvis jeg hører noget...

Håber det er svar nok... det er hvad jeg ved....

Mvh. en anden Søren

http://www.kandu.dk/

Fra : Nicoda

Dato : 01-10-03 00:28

> [...]
der
> ved lidt mere, og om det er noget der er udgivet?

Hej Søren.
Amazing Bob er et dansk House projekt, bestående af de to producere
Anders Schumann og Jacob Christensen. Sammen med sangeren Nicoda har de
udgivet tre singler på Sony, igennem deres eget underlabel: Fantastique.
Den første Single hed "Just Rockin'" og kom sidste sommer. Den kan bl.a.
findes på Hits for Kids 8.
Anden single kom så op til jul '02. "Private Luxury" hed den...
Og endelig kom så "Feel the music" for ganske kort tid siden. Et nummer
som sangskriveren Anders Øland (Barcode Brothers) har været med til at
skrive.
Rent faktisk kan du lige nu være med til at stemme den ind på P3's
Tjekliste, da den her er bobler.
www.dr.dk/p3/tjeklisten

http://www.kandu.dk/