Benzin-priskrig i Glostrup området (KBH)
Fra : Carsten

Dato : 31-08-03 10:51

For dem der måtte have en tank på mere end bare et par liter (måske på 4
hjul) så er der priser omkring 7 kr. pr. liter i glostrup og omegn i dag.

Carsten

Fra : [4660] Carsten Peter~

Dato : 31-08-03 16:03

hva med diesel ?

Fra : Jonas Holt

Dato : 31-08-03 16:24

> For dem der måtte have en tank på mere end bare et par liter (måske på 4
> hjul) så er der priser omkring 7 kr. pr. liter i glostrup og omegn i dag.

Og 7,14 ved metax i Skalborg her til eftermiddag

Jonas Holt & CBR600F2

Fra : Rune D. Jørgensen

Dato : 31-08-03 17:01

Det var smuk og solrig dag da Jonas Holt skrev
news:3f52137d$0$83061$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk i
dk.fritid.motorcykel:

> Og 7,14 ved metax i Skalborg her til eftermiddag

Den kan jeg godt slå, jeg så 92 til 6,8kr på en statoili Bjæverskov, mellem
Ringsted og Køge i dag. Jeg havde lige tanket til omkring 8 kr, så jeg
bandede lige et par kilometer....

--
Rune D. Jørgensen

Fra : Martin Petersen

Dato : 31-08-03 19:17

Rune D. Jørgensen (RUNE_dahl@hotmailREMOVE_THIS.com) skrev følgende:
> [...]
> mellem Ringsted og Køge i dag. Jeg havde lige tanket til omkring 8
> kr, så jeg bandede lige et par kilometer....

Jeg har lige fyldt op til 8.42 literen....... :(

- Martin

Fra : Futte & Co.

Dato : 31-08-03 17:15

"Carsten" <zzr1100@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> wrote in message
> For dem der måtte have en tank på mere end bare et par liter (måske på 4
> hjul) så er der priser omkring 7 kr. pr. liter i glostrup og omegn i dag.
>
> Carsten

Hvor ?

--
Jørgen , Brøndby
CB550F , den fine årgang 1975

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 31-08-03 20:18

> [...]
> hjul) så er der priser omkring 7 kr. pr. liter i glostrup og omegn i dag.

===

Uno-X på Roskildevej, 95 oktan kr. 7,05/ltr.

Tak for tippet, fik lige fyldt Scorpioen.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk
www.furnituretiger.dk

Fra : Kenneth T

Dato : 01-09-03 15:58

> så er der priser omkring 7 kr. pr. liter i glostrup og omegn i dag.

Har lige tanket 92 til 6,34/l i Grenå :)

--
MVH
Kenneth T

Fra : Martin Sørensen

Dato : 01-09-03 16:05

> For dem der måtte have en tank på mere end bare et par liter (måske
> på 4 hjul) så er der priser omkring 7 kr. pr. liter i glostrup og
> omegn i dag.

Det er der også flere steder i Aalborg idag. F.eks. kostede blyfri 95 7,00
kr ved Metax i Fjordgade.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Martin Sørensen

Dato : 01-09-03 16:12

> Det er der også flere steder i Aalborg idag. F.eks. kostede blyfri 95
> 7,00 kr ved Metax i Fjordgade.

Efter et kig på www.benzinpriser.dk kan jeg se at det kan fås til 6,61kr/l
ved Statoil på Sønderbro i Aalborg.
Når jeg engang skal have tanket op, må jeg lige huske at kigge efter priser
derinde..

--
signing off.. Martin Sørensen