Flaksende omdr. tæller
Fra : viffer8811

Dato : 31-08-03 05:19

Under motorvejskørsel på min xj 900 4bb begyndte min omdr. tæller at
flakse op og ned, for tilsidst ikke at virke, umidelbart efter kom der
en masse små udsættere på motoren,,,,,,, er omdr, tælleren elektronisk
eller kabel drevet og har disse ting noget med hinanden at gøre eller
var det rent tilfældigt? Lidt efter kom tælleren tilbage , men cyklen
satte stadig ud ved kørsel over 110 km/t. hvorfor jeg gætter på stoppet
benzinfilter. Håber i har svaret da jeg er rimelig på bar bund.

Nicolai

http://www.kandu.dk/

Fra : Hekto

Dato : 31-08-03 09:42

In article <3f51780a$0$48908$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>, viffer8811
says...
> er omdr, tælleren elektronisk
> eller kabel drevet

Det må da være til at se, om den er forbundet til motoren med noget der
ligner et speedometerkabel?
--
/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E