Dansk skakspil til Windows XP / PC - hvor ~
Fra : Bart Bendtsen

Dato : 31-08-03 00:08

Hej med jer

Jeg vil spørge om I kender noget til de bedste skakspil på dansk om de
findes og hvor på nettet kan jeg finde og købe dem?

Det skal være noget i stil som det engelske Chessmaster 9000 som er et af de
bedste skakspil til PC.

Venlig hilsen Bart Bendtsen

Fra : David Lebech

Dato : 31-08-03 12:36

"Bart Bendtsen" <bart@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> findes og hvor på nettet kan jeg finde og købe dem?
>
> Det skal være noget i stil som det engelske Chessmaster 9000 som er et af

Tag et kig her: http://shor.ter.dk/274209091
Der er sikkert ingen skakspil på dansk, men det tror jeg også, du skal lede
længe efter

Mvh
David Lebech

Fra : Anders pedersen

Dato : 31-08-03 20:06

On Sun, 31 Aug 2003 13:36:05 +0200, David Lebech wrote:

> [...]
>>

> Tag et kig her: http://shor.ter.dk/274209091
> Der er sikkert ingen skakspil på dansk, men det tror jeg også, du skal lede

http://shor.ter.dk/320242970
Jeg tror os selv det er svært at et skak spil på dansk.
Selv til backgammon findes der eller ingen.
Spiller selv ikke skak
Anders

Fra : ferik

Dato : 04-09-03 19:10

"Bart Bendtsen" skrev d. 31-08-03 00:08 dette indlæg :
> [...]
> findes og hvor på nettet kan jeg finde og købe dem?
>
> Det skal være noget i stil som det engelske Chessmaster 9000 som er et

chessmaster 8000 kan lånes på biblioteket (eng)
ferik

http://www.kandu.dk/