Førstegangs husejer: Normalt forbrug af ol~
Fra : Ukendt

Dato : 30-08-03 21:43

Davs,

Som næsten nybagt husejer har jeg bestemt mig for at holde lidt øje med de
forskellige forbrug i huset. Og jeg har nu noteret et stykke tid, men ved
egentligt ikke hvad der er "normalt"...dvs om vores forbrug af olie/vand er
hvad man kunne forvente eller om de er alt for høje.

I juli måned:
Olie: 36 liter
Vand: 9 (regner med det er kubikmeter? Enheden er visket ud på måleren).

Huset er 200kvm og normalt isoleret.
Igennem juli måned har al gulvvarme/radiatorer været deaktiveret og vi er 3
der har brugt vand.

Er disse tal normalt? Umiddelbart synes jeg 36 Liter olie er meget?

--
TH