Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Stativ i Fakta
Fra : Kasper Hyllested

Dato : 30-08-03 23:11

Hejsa

Jeg har overvejet lidt at købe mig et stativ til mit Canon Powershot A60.
Jeg vil ikke ofre en formue, da det nok er meget sjældent, jeg får brug
for det. Det skal egentlig bare virke.

Derfor overvejer jeg lidt det stativ, som Fakta har på tilbud i deres nye
katalog til kr. 129,- - nogen, er kan gennemskue 1) om det passer til mit
Canon og 2) om det er okay til prisen.

Mange hilsner

Kasper Hyllested
hyllested@net.dialog.dk

Fra : Allan Beach Jensen

Dato : 30-08-03 23:21

Kasper Hyllested skriver:

> Derfor overvejer jeg lidt det stativ, som Fakta har på tilbud i deres nye
> katalog til kr. 129,- -

Er det kataloget for uge 36 det skulle være i?
Har lige været inde på deres site, men kunne ikke se noget stativ.

//Beach

Fra : Fums

Dato : 31-08-03 00:45

Allan Beach Jensen skrev news:3F512347.17F39B40@freestyle.dk
> Er det kataloget for uge 36 det skulle være i?
> Har lige været inde på deres site, men kunne ikke se noget stativ.

Er det en speciel Fakta? for jeg kan heller ikke finde den på Fakta.dk

--
Venlig hilsen

Fums Fotolog
http://fums.dk

Fra : Fums

Dato : 31-08-03 00:47

Fums skrev en masse
> Er det en speciel Fakta? for jeg kan heller ikke finde den på Fakta.dk
.... jeg fandt dog Tuborg som jeg ikke tør købe (klarer mig fint med kakao,
Rynkeby saft og cola)

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 30-08-03 23:35

Kasper Hyllested wrote:

> Derfor overvejer jeg lidt det stativ, som Fakta har på tilbud i deres nye
> katalog til kr. 129,- - nogen, er kan gennemskue 1) om det passer til mit
> Canon og 2) om det er okay til prisen.

<ironi>
Jeg har overvejet at købe en kasse Tuborg der er på tilbud i
Fakta til 89,95 kr., jeg tør ikke ta' chancen, det er jo mange
penge, så jeg vil lige høre jer om prisen okay...?
</ironi>

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 30-08-03 23:43

"Niels" == Niels Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> writes:

> [...]
> Fakta til 89,95 kr., jeg tør ikke ta' chancen, det er jo mange
> penge, så jeg vil lige høre jer om prisen okay...?

<ironi class="heavy">

En kasse øl koster normalt i størrelsesordenen 100-150 kr, så der er
ikke den store risiko forbundet med at købe tilbudsøl til den pris, og
slet ikke når det drejer sig om en mærkevare.

Derimod er et fotostativ en størrelse som de færreste køber hver
eller hveranden dag, og til så lav en pris kan man godt lugte ugler i
mosen.

Bevares, 129,- er en begrænset pris, men det er da stadig et beløb
der kan bruges på en fornuftigere måde, hvis det viser sig at der er
tale om en gang godtkøbbskram uden reel værdi.

</ironi>

--
/Wegge <http://outside.bakkelygaard.dk/~wegge/>

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 31-08-03 00:10

Anders Wegge Jakobsen wrote:

> [...]
> der kan bruges på en fornuftigere måde, hvis det viser sig at der er
> tale om en gang godtkøbbskram uden reel værdi.

<mere ironi>
Jeg har ikke det store kendskab til- og erfaring med øl, når jeg
en sjælden gang drikker, så foretrækker jeg rødvin, men jeg har
da ret godt tjek på fotostativer, jeg har købt og brugt mange
forskellige modeller gennem årene...)
</ironi>

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 31-08-03 00:24

> [...]
> en sjælden gang drikker, så foretrækker jeg rødvin, men jeg har
> da ret godt tjek på fotostativer, jeg har købt og brugt mange

Hvorfor så ikke øse gavmildt af din erfaring med fotostativer,
fremfor at gøre gruppen til en indspist kreds bestående af Niels
Ebbesen?

--
/Wegge <http://outside.bakkelygaard.dk/~wegge/>

Fra : Allan Beach Jensen

Dato : 30-08-03 23:49

Niels Ebbesen skriver:

> [...]
> Fakta til 89,95 kr., jeg tør ikke ta' chancen, det er jo mange
> penge, så jeg vil lige høre jer om prisen okay...?

Hæ hæ (sorry Kasper).... Har også tænkt på om du allerede har købt kassen, og
drukket den hele i en køre (billeder ønskes!)....
Man skal jo starte et sted, og ville aldrig selv kunne finde på at købe... Men
det er jo ikke alle der mener at kvalivarer er noget man skal betale for.
Starterde selv med et Kodak 126 kasse kamera og var da glad for det i mine
første 6-7 leveår!

BTW så kan Tuborgs kasser mere end bare indholde øls... De kan stables i
(næsten) den højde man vil (hvis man har mange af dem, og en trailer til at
portere dem i) Så måske man kan anbefale at købe en kasse i denne uge, en mere
i næste og..... Så har man et stativ der er stabilt hvis man venter med at
drikke indholdet til efter man fået "udløsning"

//Beach

Fra : Jan

Dato : 31-08-03 05:20

> [...]
> Fakta til 89,95 kr., jeg tør ikke ta' chancen, det er jo mange
> penge, så jeg vil lige høre jer om prisen okay...?

Jeg kan godt følge dig lidt, der er åbenbart ingen bagatelgrænse, hvad man
kan spørge om, og jeg kom lige i tanke om spørgsmålet der slår alt, fra
dengang Playstation 2 var på tilbud:

Fra:sniper_Nolight (sniper_nolight@hotmail.com)
Emne:billig ps2 endnu?
Nyhedsgruppe:dk.spil.computer.konsol
Dato:2002-09-06 10:32:52 PST

er det stadig muligt at ringe og bestille ps2 i elgiganten til den lave
pris?

sniper_Nolight

Fra : Kasper Hyllested

Dato : 30-08-03 23:52

info@niels-ebbesen.net writes:
>Jeg har overvejet at købe en kasse Tuborg der er på tilbud i
>Fakta til 89,95 kr., jeg tør ikke ta' chancen, det er jo mange
>penge, så jeg vil lige høre jer om prisen okay...?

Beklager, at jeg spørger.

Det var åbenbart ikke meningen med gruppen, at man kunne få kvalificeret
hjælp/rådgivning.

Mange hilsner

Kasper Hyllested

Fra : kelds snabela ofir d~

Dato : 31-08-03 00:03

On Sun, 31 Aug 2003 00:10:37 +0200, "Kasper Hyllested"
<hyllested@net.dialog.dk> wrote:

> [...]
>katalog til kr. 129,- - nogen, er kan gennemskue 1) om det passer til mit

De havde det fremme i butikken i dag - umiddelbart virker det okay
(til prisen vel at mærke). Men det er naturligvis ikke er topkvalitet
og så er det lidt spinkelt i det. Om det bliver leddeløst efter kort
tids brug er svært at vurdere (det gør nogle Velbon-stativer for
eksempel, selv om jeg troede det var et godt mærke....)

Jeg mener skruen på hovedet var 1/4", men du kan jo bare tage kameraet
med ned i butikken, hvis du vil være sikker på, at det passer..

KS

PS: Det sælges i øvrigt fra søndag

Fra : Lars Nielsen

Dato : 31-08-03 01:02

"kelds snabela ofir dot dk" <kelds@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jeg mener skruen på hovedet var 1/4", men du kan jo bare tage kameraet
> med ned i butikken, hvis du vil være sikker på, at det passer..

Det ligner meget mit Velbon CX 300 stativ(kostede vist nok 299,-), på nær
nogle ubetydelige detaljer, efter hvad jeg kan se på fotoet.
Korrekt at det er et spinkelt stativ, men nu er det jo heller ikke en flere
kilo tung camcorder, det skal bruges til. Spinkelt betyder også let, og det
er befordrene for at tage det med, selv om man ikke er sikker på at man for
brug for det, og det bedste stativ, er vel det men har med, og ikke det som
ligger der hjemme. Har også selv et "stort" meget solidt stativ (købt til
netop en stor camcorder), som jeg næsten aldrig har gidet slæbe med nogen
steder til foto brug, er derfor glad for det "lille" stativ, og har det ofte
med, ja det ligger faktisk altid i bilen, undtagn når jeg bruger det
forståes )
Selv et stativ der ikke er topkvalitet, er bedre ned intet stativ, hvis man
vil tage foto`s, med lang lukkertid, selftimer, macro, portræt osv.
Til prisen ville jeg ikke være betænkelig, hvis det efter et stykke tid
viser sig, at det er noget bras, kan man da smide det ud, uden at have sat
en formue over styr.

Mvh.
Lars

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 31-08-03 01:49

Lars Nielsen wrote:

> Til prisen ville jeg ikke være betænkelig, hvis det efter et stykke tid
> viser sig, at det er noget bras, kan man da smide det ud, uden at have sat
> en formue over styr.

Det er da temmelig morsomt, at mange hundrede brugere i denne
gruppe skal indvolveres i Kaspers svære overvejelser, i forbin-
delse med indkøbet af ugens slagtilbud i Fakta til 129 kr.

Og er vi ikke prismæssigt dernede, hvor det ikke er en kæmpe
katestrofe, hvis det ikke er verdens bedste stativ.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Fums

Dato : 31-08-03 03:20

Niels Ebbesen skrev news:3F5145F3.2E53AD8E@niels-ebbesen.net
> Det er da temmelig morsomt, at mange hundrede brugere i denne
> gruppe skal indvolveres i Kaspers svære overvejelser, i forbin-
> delse med indkøbet af ugens slagtilbud i Fakta til 129 kr.

Det er jo en del af charmen ved Internet. Der er plads til de store føleser
og begivenheder, men det lukker ikke af for de små ting, og var det ikke for
Kaspers kvaler havde jeg måske ikke set tilbudet

> Og er vi ikke prismæssigt dernede, hvor det ikke er en kæmpe
> katestrofe, hvis det ikke er verdens bedste stativ.

Det er så billigt at hvis jeg ellers kan finde det vil jeg købe et stativ.
Jeg har ikke haft noget før og har dermed ingen erfaring for hvad jeg skal
bruge og hvad forskellene er (udover nogle har håndtag). Viser det sig at
det er noget biks har jeg forhåbentligt lært lidt så jeg er bedre stillet i
jagten på det næste stativ.

--
Venlig hilsen

Fums Fotolog
http://fums.dk

Fra : Tom

Dato : 31-08-03 07:37

> Det er da temmelig morsomt, at mange hundrede brugere i denne
> gruppe skal indvolveres i Kaspers svære overvejelser, i forbin-
> delse med indkøbet af ugens slagtilbud i Fakta til 129 kr.

Ja det er ca. det samme som at diskuttere om man skal købe Agfa, Fuji, Kodac
eller andet film-mærke hvor prisen er 1/3 af et stativ.

--
Tom

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 31-08-03 09:09

Tom wrote:

> Ja det er ca. det samme som at diskuttere om man skal købe Agfa, Fuji, Kodac
> eller andet film-mærke hvor prisen er 1/3 af et stativ.

Det er jo et lige så sygt spørgsmål, for det da smag og behag
hvilken filmtype man bedst ka' li', og jeg vil gå så langt, at
jeg vil betegne det som useriøst, hvis folk ikke er villige
til at ofre penge og tid på at teste tre filmtyper.

Og dem for hvem det er en stor beslutning, at købe en enkelt
film, kan jo spørge hos fotohandleren, han yder gerne den ser-
vice at vejlede i filmvalg.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Tom

Dato : 31-08-03 09:08

> Det er jo et lige så sygt spørgsmål, for det da smag og behag
> hvilken filmtype man bedst ka' li',

Nogen siger at der findes ikke dumme spørgsmål men dumme svar

Jeg kan ikke se der er noget sygt i at spørge om et stativ eller for den
sags skyld en filmtype.

--
Tom

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 31-08-03 09:41

Tom wrote:

> Jeg kan ikke se der er noget sygt i at spørge om et stativ eller for den
> sags skyld en filmtype.

Ja hvis det primært handler om priser, og om at folk ikke selv
vil yde en minimal indsats, men hvis du har testet 2-3 forskel-
lige filmtyper og ønsker at diskutere resultaterne, så er jeg
helt sikker på, at du nok skal få kvalificeret respons.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Tom

Dato : 31-08-03 09:56

> [...]
> lige filmtyper og ønsker at diskutere resultaterne, så er jeg
> helt sikker på, at du nok skal få kvalificeret respons.

Hvis du læser tilbage, så er spørgsmålet egentlig ganske simpelt "om
stativet er ok til prisen?"
Jeg ser intet sygt i dette spørgsmål.

--
Tom

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 31-08-03 10:21

Tom wrote:

> Hvis du læser tilbage, så er spørgsmålet egentlig ganske simpelt "om
> stativet er ok til prisen?"

Netop et regulært forbrugerspørgsmål, hvor spørgeren ikke har
gjort en skid udover at læse Fakta's reklame, han har ikke sat
sig ind hvilken type stativ det er, hvor højt det kan blive,
og han oplyser intet om hans egne behov.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Qrt

Dato : 31-08-03 10:08

On Sun, 31 Aug 2003 02:49:02 +0200, Niels Ebbesen
<info@niels-ebbesen.net> wrote:

> [...]
>
>Og er vi ikke prismæssigt dernede, hvor det ikke er en kæmpe
>katestrofe, hvis det ikke er verdens bedste stativ.

And so what?

Hvis nogen gerne vil diskutere et stativ til kr.129 så la' dem dog!
Diskutionen falder inden for gruppens emne.

Der bliver da til stadighed postet tonsvis af indlæg som jeg ikke
finder intessante selv om de er on topic, men så springer jeg dem da
bare over.

Qrt

Fra : Lars Nielsen

Dato : 31-08-03 11:40

> [...]
>
> Og er vi ikke prismæssigt dernede, hvor det ikke er en kæmpe
> katestrofe, hvis det ikke er verdens bedste stativ.

Det mest morsomme er næsten, at du P.T. har skrevet 6 indlæg ud af i alt 24,
ude speciel seriøsitet omkring emnet.

Mvh.
Lars

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 31-08-03 13:39

On Sun, 31 Aug 2003 12:39:44 +0200, "Lars Nielsen"
<lbn_slet_@hongnet.dk> wrote:

>"Niels Ebbesen" <info@niels-ebbesen.net> skrev i en meddelelse
klip

>Det mest morsomme er næsten, at du P.T. har skrevet 6 indlæg ud af i alt 24,
>ude speciel seriøsitet omkring emnet.
>
>Mvh.
>Lars

Ha ha ha - hold gryden i kog
mvh Ebbe

Fra : Allan Beach Jensen

Dato : 31-08-03 00:14

Kasper Hyllested skriver:

> info@niels-ebbesen.net writes:
> Beklager, at jeg spørger.
>
> Det var åbenbart ikke meningen med gruppen, at man kunne få kvalificeret
> hjælp/rådgivning.

Tag det roligt Kasper, vi er stadig mange der gerne vil hjælpe dig.
At Niels er vittig må du tage med her på nettet. Det er ikke alle der kan
være seriøse 24/7/365 (inkl. mig selv) så...
Men bortset fra det så tvivler jeg på at Coops sætter et stativ ti salg i
deres butikker hvis det ikke er std. gevind. Så køb du roligt stativet og
prøv det af. Hvis du ikke skal bruge det til det lidt mere heftige projecter
så er jeg ikke i tvivl om at det er et ganske pænt stativ prisen taget i
betragtningen.

//Beach

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 31-08-03 02:56

Allan Beach Jensen <admin@freestyle.dk> skrev :

>Tag det roligt Kasper, vi er stadig mange der gerne vil hjælpe dig.
>At Niels er vittig må du tage med her på nettet. Det er ikke alle der kan
>være seriøse 24/7/365 (inkl. mig selv) så...

Det er jo bare lidt svært at hjælpe, når vi ikke kan finde
stativet, hverken på nettet i den omdelte brochure, gældende for
den kommende uge.
--
Knud

Fra : nyrup

Dato : 31-08-03 09:40

Hej.
Jeg købte et mindre stativ i Netto for et års tid siden. Jeg har det altid
med i bilen fordi det ikke er så stort som mit "store" kraftigere stativ...
Derfor bruger jeg det mere. Det var et stativ til ca. 100kr. Det er et
udmærket stativ til pengene! Hvis man bruger tråduløser eller selvudløser,
så fungerer de fleste stativer sikkert fint, når det er mindre kameraer og
ikke store tunge teler de skal bære. Men naturligvis får man ikke meget mere
end man betaler for. Man må også gøre sit behov op i forhold til prisen. -
mvh,
Lars-Peder.

Kasper Hyllested <hyllested@net.dialog.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:fc.0073fb6b05746ffa0073fb6b05746ffa.5747002@net.dialog.dk..
..

Fra : Felix

Dato : 31-08-03 14:53

On Sun, 31 Aug 2003 10:40:26 +0200, nyrup wrote:

>Jeg købte et mindre stativ i Netto for et års tid siden. Jeg har det altid
>med i bilen fordi det ikke er så stort som mit "store" kraftigere stativ...

Også jeg har købt tilbuddet i Fakta, netop med ovenstående
begrundelse, og med de forbehold du nævnte i dit indlæg.

Fakta for stativet er:
Højde max 140 cm, min 50 cm
Midtersøjlen kan ikke vendes nedad (dokumentfoto).
Vægt 1 kg
Snapkoblinger til højdejustering af benene
Snaplås til bundstykket til kameraet, så det hurtigt kan på- og
afmonteres. Bundstykket kan ikke bruges på andre stativer, da det
er lidt specielt.
Fødderne på stativet er af hård plast, så det nemt skrider.
Udførelsen (kvalliteten) er ikke god, men brugbar til de fleste
behov.
Stabiliteten er tilstrækkelig op til alm. småbilledkamera, hvis
alle gevind låses (=ingen elevation, panorering og tiltning)
umiddelbart før optagelse i svag belysning. Selv- eller
trådudløser anbefales dog hertil.

I alt et rigtigt fint stativ til prisen. Specielt vil man nok
ikke være så ømskindet overfor det, når man er ude i regn, mudder
og sne. Så kan man jo bruge kærligheden på sit kamera i stedet.
Måske burde man købe 2, så der er ét at smide væk af?

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 31-08-03 21:27

Felix <Felix@nowhere.invalid> skrev:

> Fakta for stativet er:
> Højde max 140 cm, min 50 cm

Det er altid en ægte griner, at se 185 cm høje mænd på knæ foran
deres 140 - 150 cm legetøjsstativer....

Men husk på, at det kun kostede 129 kr. at lære, hvor højt et foto-
stativ bør være...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Lars H. Pedersen

Dato : 31-08-03 21:49

> Det er altid en ægte griner, at se 185 cm høje mænd på knæ foran
> deres 140 - 150 cm legetøjsstativer....

Det er altid en ægte griner at se nogen tro man umuligt kan have et mindre
behov for udstyr end dem selv.

Hvorfor give det dobbelte for et stativ der er højere end man har brug for?
Jeg har et stativ der er 130 cm højt, hvilket er fint til mit behov. Hvorfor
skulle jeg så købe et stativ der er lige så højt som jeg selv? Mit kamera
har en vipbar skærm, så jeg ikke behøver kigge i søgeren. Nu er vi en del
der ikke har brug for udstyr i den profesionelle klasse. Så hvorfor dog give
penge for kvalitet i en overflod der ikke er nødvendig til amatørbrug.

Jeg ville have det fint med at købe et stativ til 129,- hvis det dækkede mit
behov. Lad være med at tro at alle har samme behov som dig. Man skal begynde
et sted og det ville være åndssvagt at bruge flere penge end nødvendigt.

Mvh. Lars

Fra : Felix

Dato : 31-08-03 21:57

On Sun, 31 Aug 2003 22:27:28 +0200, Niels Ebbesen wrote:

>Det er altid en ægte griner, at se 185 cm høje mænd på knæ foran
>deres 140 - 150 cm legetøjsstativer....

Det er da klart. På knæ kan de ikke nå op til søgeren. Ret komisk
situation, hvis man da ikke kender ffotografens troesretning.

>Men husk på, at det kun kostede 129 kr. at lære, hvor højt et foto-
>stativ bør være...

Helt ærligt, så udnytter jeg sjældent den fulde højde på mit
(dyre, studie-) stativ ret ofte.
Dels fordi portrætoptagelser tages i, eller lidt under, øjenhøjde
med modellerne, og ved natoptagelser giver det ofte bedre
billeder med lav kamerafføring (helt ned på navlen), så de triste
ffliser ikke fylder så meget af motivet.

Du kan lave nogle vidunderlige natoptagelser i regnvejr, hvor
lysreklamer spejler sig i (eller reflekteres fra) regnvåde
stræder. Prøv det! De vil tage kegler ved en kamerahøjde på 140
cm. og derover. Og de sælger!

Fra : lars bo

Dato : 01-09-03 00:39

Hej Kasper
Her må jeg give Niels ret, som flittig fotograf i Danmarks natur kan jeg
fortælle dig at det er et helvede at skulle stå bøjet over et for lavt
stativ og vente på at solen kommer frem bag skyerne, og når så stativet
samtidigt er for spinkelt er det næsten uudholdeligt.
Så skal du udendørs, så køb hellere kvalitet fra begyndelsen.
Jeg fortryder iverfald min spareplan i dag.

--
hilsen
lars bo

PS.: Når du får tid, så kommenter andres billeder!

..

Fra : ulf westergaard

Dato : 01-09-03 12:10

> Det er altid en ægte griner, at se 185 cm høje mænd på knæ foran
> deres 140 - 150 cm legetøjsstativer....
>
> Men husk på, at det kun kostede 129 kr. at lære, hvor højt et foto-
> stativ bør være...

så så Ebbesen!
Nu må du hellere stoppe med sarkasmen så du ikke får sur mave.
- Hvor fedt er det at købe flere forskellige stativer for at finde ens
præference?
Det er ikke alle som er på dit niveau - se nu at bruge din energi på at
knipse istedet, det er du sikkert også bedre til

vh uw

Fra : Christian Cederberg

Dato : 11-09-03 19:53

> [...]

>deres 140 - 150 cm legetøjsstativer....
>
>Men husk på, at det kun kostede 129 kr. at lære, hvor højt et foto-

Rigtige mænd på 195 cm, der anvender analoge kameraer med
trådudløser behøver ikke at ligge på knæ foran deres
legetøjsstativer. Man bøjer sig ned, kigger i søgeren, retter sig
op og tager billedet.
Rigtige mænd på 195 cm, der rejser meget er nødt til at anvende
lette og dermed lave stativer. Man har ikke lyst til at slæbe 10
kg stativ rundt i en rygsæk i 3 uger.
Se selv på
http://www.cederberg.frac.dk/Kina2002/imagepages/image4.htm
Billedet er taget på Fuji Sensia 100 film i Olympus OM-2 med
50/1,8 objektiv anbragt på bl.4 ca. 15 sek.
Kameraet er anbragt på et Velbon legetøjsstativ !!!
Med venlig hilsen
Christian Cederberg
----
Besøg min jernbanehjemmeside http://cederberg.homepage.dk/

Fra : Tom

Dato : 11-09-03 20:02

> Rigtige mænd på 195 cm, der anvender analoge kameraer med
> trådudløser behøver ikke at ligge på knæ foran deres
> legetøjsstativer. Man bøjer sig ned, kigger i søgeren, retter sig
> op og tager billedet.

Hehe mit Olympus E-20 kan vippe LCD skærmen op og ned så man slet ikke
behøver bøje sig eller kravle.

--
Tom

Fra : Jan

Dato : 31-08-03 11:10

Var i Fakta kl. 10:05 og fik på forespørgsel følgende besked:
"Det har vi ikke, og vi får det heller ikke. Du må finde en anden
butik".
Mvh
Jan

Fra : Felix

Dato : 31-08-03 13:47

On Sun, 31 Aug 2003 12:09:53 +0200, Jan wrote:

>Var i Fakta kl. 10:05 og fik på forespørgsel følgende besked:
>"Det har vi ikke, og vi får det heller ikke. Du må finde en anden
>butik".

Du var nok rendt ind i én af følgende butikker

*Butikker der *ikke* fører Her og nu non-food varer:
2300 København S - Amagerbrogade 49
2400 København NV – Oldermandsvej/Frederiksborgvej 84
2450 København SV – Mozarts Plads 1
2730 Herlev – Vindebyvej 25
2800 Lyngby – Stengårds Allé 65
2800 Lyngby – Jernbanepladsen 49
2860 Søborg – Søborg Torv 1
2900 Hellerup – Strandvejen 213
4180 Sorø – Storgade 29
5000 Odense – Vindegade 124
5000 Odense – Nyborgvej 93-95
5800 Nyborg – Baggersgade 6-8
6100 Haderslev – Gravene 18
7100 Vejle – Vestergade 20
8800 Viborg – Gravene 30E

Fra : Fums

Dato : 31-08-03 12:17

Kasper Hyllested skrev
> Derfor overvejer jeg lidt det stativ, som Fakta har på tilbud i deres nye
> katalog til kr. 129,- - nogen, er kan gennemskue 1) om det passer til mit
> Canon og 2) om det er okay til prisen.

Jeg har købt stativet. Det er ikke et stativ jeg vil sætte et tungt
videokamera på, men mit lille Canon Ixus er der ingen problemer med.

Det leveres i en lille sort taske med skulderrem. Den kan foldes ud og
stilles op på under to minutter. Udemærket til en amatør som mig.

--
Venlig hilsen

Fums Fotolog
http://fums.dk