Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Foto problem vedr cd burning
Fra : JN

Dato : 30-08-03 17:49

Nogen der ved hviklen brænder program man skal bruges, nå der skal ligges
mange billeder ned på en CD med en menu,
Nero burner kan ikke kommer over 99 billeder pr skive, og det er for lidt.

Jeg skal bruge den til afspilning på en DVD'er, fre mange forskellige ferie
ture.

VH John

Fra : Ole Larsen

Dato : 30-08-03 17:58

"JN" <remmy.cool@cool.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der ved hviklen brænder program man skal bruges, nå der skal ligges
> mange billeder ned på en CD med en menu,
> Nero burner kan ikke kommer over 99 billeder pr skive, og det er for lidt.

Forklaringen kunne være, at der ikke er plads til mere. Men du får nok
bedre hjælp på
dk.edb.hardware.drev.cd-rom

--
Mvh, Ole.
Gør det lettere for alle : Slet det du ikke kommenterer og skriv under det

Fra : JN

Dato : 30-08-03 18:43

Der er masser af plads på cd'en kun 25% er brugt

VH John

Fra : ThomasM

Dato : 30-08-03 18:47

"JN" <remmy.cool@cool.dk> wrote in message
> [...]
> Nero burner kan ikke kommer over 99 billeder pr skive, og det er for lidt.
>
> Jeg skal bruge den til afspilning på en DVD'er, fre mange forskellige

Tag et kig på DVDRhelp.com: http://makeashorterlink.com/?G376250C5

/ThomasM

Fra : JN

Dato : 30-08-03 20:27