Jobområde med de bedste fremtidsudsigter?
Fra : Andy

Dato : 30-08-03 23:56

Jeg er seksten og bor på dette tidspunkt i Canada, men jeg vil gerne
flytte til Danmark og gå på universitet derovre. (Jeg er dansk
statsborger)

Jeg ved dog ikke hvad jeg skal læse på universitetet, men helst noget
med sprog at gøre. Er der megen mulighed for at få et job i dette
jobområde, f.eks. som translatør/oversætter?

Hvilket jobområde i Danmark har de bedste fremtidsudsigter?

På forhånd tak

Andy

Fra : Carsten H

Dato : 31-08-03 08:13

"Andy" <i_am_memhereya@mail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> jobområde, f.eks. som translatør/oversætter?
>
> Hvilket jobområde i Danmark har de bedste fremtidsudsigter?

Arabisk tolk!

Carsten

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 31-08-03 09:30

"Andy" <i_am_memhereya@mail.com> wrote in message

> Hvilket jobområde i Danmark har de bedste fremtidsudsigter?

Personlig pleje (sygehuse, plejehjem m.v.)

Fra : Rene Holmgren

Dato : 02-09-03 14:44

Pension og opsparing