?: VB kode til LDAP
Fra : Michael Svarre Hanse~

Dato : 30-08-03 16:33

Jeg søger noget kode til at læse/skrive til en LDAP med.

Er der nogen, der har noget?

Hilsen Michael

Fra : Jan Damkjær Dahl

Dato : 01-09-03 22:19

Prøv at kigge på Technet scriptcenter der finder du en hel del

http://www.microsoft.com/technet/treeview/default.asp?url=/technet/scriptcenter/default.asp

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 05-09-03 14:25

On Sat, 30 Aug 2003 17:32:51 +0200, "Michael Svarre Hansen"
<svarre-hansen@post.tele.dk> wrote:

>Jeg søger noget kode til at læse/skrive til en LDAP med.
>
>Er der nogen, der har noget?
Jeg påtænker at prøve www.ldapservices.com "ActiveX LDAP Client 3".
Men de er noget sparsommelige med VB eksempler.
Hvis du finder noget må du da gerne vende tilbage med en melding.

/Hans

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 06-09-03 16:04

Jeg har lige fundet noget som ser bedre ud.
Det virker også.
http://www.nsoftware.com/products/controls/?ctl=LDAP

/Hans