Internet-telefoni fra Mac
Fra : (Lars Kr. Sør

Dato : 01-01-01 17:03

Hej alle!

Godt nytår!

Jeg har en kæreste, som skal studere 1/2 år på Trinidad, mens jeg selv -
suk - forbliver herhjemme i lille Danmark. Derfor skal vi jo snakke lidt
i telefon en gang imellem, og så var det jo, at jeg gerne ville spare
lidt på regningen:

Er der nogen af jer, der har erfaringer med internettelefoni fra en mac?
Jeg tænker mest på dén slags, hvor man ringer op til en rigtig telefon i
den anden ende, fremfor dén slags, hvor man ringer op til en anden
computer med den samme client-software installeret.

Og mon det overhovedet kan lade sig gøre til Trinidad?

Hilsen
Lars

Fra : Jesper Ørsted

Dato : 01-01-01 22:15

Lars Kr. Sørensen <lars.kr.sorensen@mail1.stofanet.dk> wrote:

> [...]
> computer med den samme client-software installeret.
>
> Og mon det overhovedet kan lade sig gøre til Trinidad?

Hvis din kæreste er på nettet, så prøv AOL Instant Messenger, den
understøtter voice chat, men altså ikke telefoni.

http://aim.aol.com

--
Jesper Ørsted "Mary had a crypto key, she kept it in escrow,
and everything that Mary said, the Feds were sure to know."
-- Sam Simpson, July 9, 1998
Homepages: <http://www.solidharmonie.net/>, <http://www.mariama.net/>