HJÆLP! Jeg har fået fastnet!
Fra : Pipeline

Dato : 29-08-03 02:46

Har i de seneste par år klaret mig med mobilen, men søreme om jeg ikke fik
et godt tilbud på fastnet (beboernet).
Men nu står man jo her på bar bund fordi man ikke har fulgt med i
udviklingen inden for fastnettelefoner. Jeg har fundet de gamle telefoner
frem fra gemmerne, men der jo noget med at det er moderne med trådløse
telefoner nu om stunder? Og så kommer mine spørgsmål:
Telefonen skal helst indeholde både svarer og vis nummer (i håndsættet).
Rækkevidden skal blot dække en 3-værelses lejlighed.
Hvordan er batterilevetiden/opladningstiden på sådanne fætre?
Hvad kigger man efter i specifikationerne/kvaliteten?
Hvis jeg regner med at ofre en 500-800 kr. kan jeg så få noget godt (altså
en god telefon)?
Er der mærker man skal holde sig fra/kan anbefale?
--

Hilsen/Regards
Pipeline