ACN telekommunikation
Fra : Hans Skjalm

Dato : 28-08-03 11:07

Jeg har fået et tilbud om billig telefonregning fra et Amerikansk
Teleselskab ACN.
Noget med at spare 28% på telefonregningen.

Er der nogen der har erfaringer med dette selskab?

Mvh
Hans

Fra : Nikolai R. jensen

Dato : 28-08-03 12:25

"Hans Skjalm" <hskjalm@image.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har fået et tilbud om billig telefonregning fra et Amerikansk
> Teleselskab ACN.
> Noget med at spare 28% på telefonregningen.
>
> Er der nogen der har erfaringer med dette selskab?

næh... men ved at det bare er et ganske almindeligt pyramide spil i
forklædning!

de har været i tv-avisen og lignende for noget tid siden! de har ihvertfald
været i dk i omkring et par år nu!

Mvh.

Nikolai R. jensen

Fra : lasse \(8900\)

Dato : 28-08-03 13:36

"Nikolai R. jensen" <ntrj@cvom.dk> skrev i en meddelelse
>>> næh... men ved at det bare er et ganske almindeligt pyramide spil i
forklædning!

øhhhhh jeg har haft dem som udbyder et halvt års tid og der har aldrig været
problemer.Har aldrig skullet klatre opad pyramider eller lign.
--
Lasse (8900)

You´ll never walk alone

Fra : Team Momentum I/S

Dato : 02-09-03 14:47

> næh... men ved at det bare er et ganske almindeligt pyramide spil i
> forklædning!

Pyramidespil? Ved du hvad et pyramidespil er?

> de har været i tv-avisen og lignende for noget tid siden! de har
ihvertfald
> været i dk i omkring et par år nu!

Har været i danmark siden 99, grundlagt i USA 93, opererer i dag i 11 lande,
tilbyder snart gratis telefoni mellem egne kunder.

MVH
Kenneth Pihl

Fra : kurt.holst

Dato : 19-09-03 17:23

"Nikolai R. jensen" skrev d. 28-08-03 12:25 dette indlæg :

> [...]
> forklædning!
>
> de har været i tv-avisen og lignende for noget tid siden! de har

Inden man udtaler sig, kunne det være god idé at sætte sig ind i
tingene, f.eks. at læse lidt omkring Netværks marketing på Direkte Salgs
Foreningen (DSF) som er den danske brancheforening for direkte
salgsvirksomheder i Danmark.
www.disafo.dk/index.htm, hvor der f.eks. står:

Fakta om Network Marketing
•   I Danmark omsætter network marketing firmaer for cirka 800 millioner
dkr.
•   Branchen har en vækst i omsætningen på gennemsnitligt 40 pct. i
Danmark.
•   Medlemmer af brancheforeningen i Danmark Direkte Salgs Forening, er
blandt andet Forever Living Products(USA), Amway{USA), Herba Life (USA),
Nu Skin(USA) og Natures Own {Sverige).
•   Typiske network marketing brancher: Personlig pleje, kosttilskud,
rengøringsprodukter, køkkenudstyr, bøger/video/software, smykker og tøj.

•   Verdens første network marketing firma var California Vitamins, som
blev etableret i begyndelsen af 1940'erne. To sælgere fra California
Vitamins etablerede senere Amway Corp., der i dag en verdens næststørste
network marketing firma efter Avon.
•   I løbet af de seneste 4 år er antallet af mennesker, der er involveret
i network marketing steget fra 14 til 31 millioner på verdensplan.
300.000 begynder hver måned at arbejde med network marketing.
•   I Danmark en cirka 40.000 involveret i network marketing.
•   Forudsat at den nuværende vækstrate fortsætter, vil 200 millioner
mennesker i 2009 være beskæftiget med network marketing.
•   Forskellen på pyramide selskaber og network marketing firmaer: Et
Pyramideselskab en baseret på hvervning af nye medlemmer mod kontant
indskud. Network marketing firmaer sælger reelle varer eller
tjenesteydelser.
•   Network marketing firmaer sælger deres varer gennem private
forhandlere. Den enkelte forhandler kan hyre andre forhandlere.
Hovedparten af en forhandlers indtægt kommer fra bonus af de andre
forhandleres salg.
Kilder: DSA Direct Selling Association.
DSW, Direct Sales World.
Rapporten: "Pyramidespil og Multi-Level Marketing",
Nordisk Ministerråd, København.

med venlig hilsen
Kurt Holst
Uafhængig repræsentant for ACN
www.fladsaa-erhvervsservice.dk

http://www.kandu.dk/

Fra : Jens og Jannie

Dato : 28-09-03 19:55

kurt.holst wrote:

> [...]
> tingene, f.eks. at læse lidt omkring Netværks marketing på Direkte
> Salgs Foreningen (DSF) som er den danske brancheforening for direkte

kender ikke ACN, men Amway{USA) er noget man skal holde sig fra, det er ikke
altid Pyramidespil og Multi-Level Marketing er til at skelnde fra hinanden.

Jens

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 28-08-03 19:03

Bruger selv ACN. Ingen problemer der.