Andet telekom.
jakjoe 1141
Benjamin... 1084
SE T610 tastatur lys, hvilken farve?
Fra : LA2

Dato : 27-08-03 19:49

Hej
Har fået en T610 hvor tastaturlyset er blåt i venstre side og lilla i højre
side.
Skal det være sådan på en T610?
Endvidere er det som om displayet blinker ganske svagt ved visse
billeder/baggrunde, gør jeres T610'ere det også?
Er lidt i tvivl om jeg har fået et brugt eksemplar, der er to små ridser på
batteri dækslet og en enkelt foran ved display...

LA2

Fra : SvendeBent

Dato : 01-10-03 16:06

"LA2" <ltour_@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er lidt i tvivl om jeg har fået et brugt eksemplar, der er to små ridser

> batteri dækslet og en enkelt foran ved display...

Mit tastelys er ligesådan .. så sådan skal det åbenbart se ud.. ser da også
meget blæret ud :)

og displayer gør også sådan.. så det er normalt :)

og ridser ?? tjaa.. har jeg ikke :)

mvh SvendeBent