Antikke telefoner
Fra : Kim Larsen

Dato : 26-08-03 09:18

Jeg har nogle antikke telefoner liggende som kan afhentes kvit og frit af
hvem som måtte være interesseret. Hvis ingen er det ryger de bare ud.

Jeg ved ikke hvad de er værd, hvis de har nogen værdi overhovedet men de er
fra før drejeskivetelefonen.

Jeg synes det er synd at smide dem ud hvis nogen kan buge dem som
samlerobjekt.

Hvis det har interesse så skriv til mig på:

kim_2607@yahoo.dk

Med venlig hilsen
Kim Larsen

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 26-08-03 09:58

Kim Larsen wrote:
> Jeg har nogle antikke telefoner liggende som kan afhentes kvit og
> frit af hvem som måtte være interesseret. Hvis ingen er det ryger de
> bare ud.

Da du vil have dem afhentet, så var det måske smart at fortælle hvor i
landet ?

--
M.v.h. Jan Vestergaard, Kildedalen 27, 3400 Hillerød
Email: jan@NOSPAMjve.dk Web: http://www.jve.dk

Fra : Kim Larsen

Dato : 26-08-03 10:06

"Jan Vestergaard" <jan@NOMAILjve.dk> skrev i en meddelelse

> Da du vil have dem afhentet, så var det måske smart at fortælle hvor i
> landet ?

I København. Afhentningsadresse gives kun ved direkte henvendelse
selvfølgelig.

Med venlig hilsen
Kim Larsen

Fra : jensen