? vedr AOE The Conquerors over zonen
Fra : Simonsen

Dato : 27-08-03 11:05

Jeg skulle i gang med at spille over nettet men det ville bare ikke virke.
Når jeg joiner et spil siger den unabel to join, og prøver jeg som host og
jeg starter spillet er der kun mig selv jeg kan se som spiller. Der er
blevet downloadet den seneste patch, jeg har cdèn i (original)og Norton er
deaktiveret, hvad kan der være galt ? er der andre der har oplevet dette og
hvordan kom i videre ?
Min pc skulle være op to date og være hurtig nok.
Jeg har så 2 pcèr forbundet med en ruter, nr 2 pc er ikke tændt når jeg har
prøvet at komme i gang kan det have nogen betydning ?
Håber meget på lidt hjælp da det er ved at være træls kun at spille mod
computeren
VH Simonsen