Gode demo-spil fra nettet?
Fra : N Hansen

Dato : 25-08-03 17:40

Hej gruppe
Kender nogle nogle steder hvor jeg kan downloade bil-spil eller platformspil
som demo eller lign. Jeg vil lave en demo cd'rom til min bror på 10år, og vi
købte sidst simcity4, men det var måske lige svært nok at bruge fuldt ud for
ham. Derfor behøver spillene ikke være nemme, men hvis nogle kender nogle
gode demo-spil eller lign vil jeg gerne have lidt hjælp; det er jo en
jungle.
Jeg kender feks. godt fileplanet osv. men der er jo så meget at vælge
imellem. Sidst jeg spurgte herinde fik jeg et link til codemasters' insane,
hvilket også er et top nice spil, men hvis nogle kender andre gode spil man
kan dwl, platform, bilspil mm. må du meget gerne give et hint. På forhånd
tak.

Mvh Niels

Fra : Sune Storgaard

Dato : 25-08-03 19:14

N Hansen mumbled his insignificant opinion in:

> [...]
> insane, hvilket også er et top nice spil, men hvis nogle kender andre
> gode spil man kan dwl, platform, bilspil mm. må du meget gerne give

Der findes en håndfuld her i forskellige genrer, også en del beregnet til
børn -som vi jo alle er :)
http://underholdning.jubii.dk/games/download/demoer/

Hastigheden er endda helt okay.

Fra : N Hansen

Dato : 28-08-03 15:00

Tak for hjælpen i to. Jeg regnede dog med her var flere som kunne give nogle
links idéer til spil videre. Jeg var inde på siden du linkede til men der
var flere hundrede spil og også dårlige, så jeg vil ikke sidde og teste spil
fraa 00 og 2001 mere. Det er måske forskelligt hvad folk kan lide.
Jeg fandt flere sider med Rages expendable men ikke et sted jeg kunne
downloade det. Jeg havde nok i det mindste håbet på en link samling af fede
spil som siden kunne stå inde for var lidt sorteret efter bedre
demo/downloadable spil. Men det findes nok ikke.

Mvh Niels

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 26-08-03 10:52

N Hansen wrote:
> [...]
> insane, hvilket også er et top nice spil, men hvis nogle kender andre
> gode spil man kan dwl, platform, bilspil mm. må du meget gerne give

Hmm hvad med Rage's "Expendable"?

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?