GTA
Fra : Ronnie M

Dato : 24-08-03 21:14

Hej jeg spiller GTA Vice city. Men der kommer ikke flere missioner!! Jeg har
kun gennem ført 28 % Jeg skulle køre for bandet!! derefter har jeg ikke fået
en mission. Jeg har købt nogen huse, men der sker intet.
Håber der er en der ved hvad jeg gør galt.

på forhånd tak Ronnie

Fra : Robert Eriksen

Dato : 24-08-03 21:19

Ronnie M wrote:
> [...]
> en mission. Jeg har købt nogen huse, men der sker intet.
> Håber der er en der ved hvad jeg gør galt.

Du har sikkert bare købt "de forkerte" huse. Halvdelen af de huse der
kan købes er kun save-points uden tilhørende missioner.

Prøv f.eks. at købe trykkeriet, Kauffman Cabs eller Malibu. Det er nogle
af de huse der har missioner til.

/Robert

Fra : Ronnie M

Dato : 24-08-03 21:25

okey prøver det, men købte en strip klub, der kunne man gå ind??

Fra : Robert Eriksen

Dato : 24-08-03 21:33

Ronnie M wrote:

> okey prøver det, men købte en strip klub, der kunne man gå ind??

Stripklubben er en lorte mission... der skal du bare ind i det første
baglokale til venstre og så ellers vente...
vente....vente....vente....vente... svjh skal du bruge $400 på
stripperen og så er det hus gennemført.

Fra : Ukendt

Dato : 24-08-03 21:49

> Stripklubben er en lorte mission... der skal du bare ind i det første
> baglokale til venstre og så ellers vente...
> vente....vente....vente....vente... svjh skal du bruge $400 på
> stripperen og så er det hus gennemført.

der tror jeg ikke jeg har været :D

Fra : Ronnie M

Dato : 24-08-03 22:31

Malibu er sej.... nu kører det igen. Tusind tak for hjælpen.Hvor langt er du
selv nået med det??

Fra : Robert Eriksen

Dato : 25-08-03 21:18

Ronnie M wrote:

> Malibu er sej.... nu kører det igen. Tusind tak for hjælpen.Hvor langt er du
> selv nået med det??

Hvis "du" er mig, så mangler jeg kun boatyard missionen for at være
færdig med alle husene. Den kan jeg bare ikke lige få taget mig sammen
til at gennemføre.

Derudover så mangler jeg at finde et par Unique Jumps, ca 20 hidden
packages, et par rampages jeg bare ikke kan finde og pizza- og paramedic
missionerne... det er vist det.
Så jeg har stadig et pænt stykke til 100% men det er nu mere tillokkende
bare at køre råddent og provokere politi

/Robert

Fra : Ukendt

Dato : 25-08-03 21:22

tror jeg er oppe på 80 % har, mangler kun hidden packages, dog ingen
missioner, men det er sjovere bare at cruise rundt nu.

Fra : Robert Eriksen

Dato : 25-08-03 21:50

Kyian wrote:

> tror jeg er oppe på 80 % har, mangler kun hidden packages, dog ingen
> missioner, men det er sjovere bare at cruise rundt nu.

Måtte jo lige tjekke et par nøgletal...

Percentage completed
81%

Criminal rating: Associate (9359)