K: Gamle Amiga spil
Fra : Zif

Dato : 24-08-03 18:37

Er der nogle der ligger inde med gamle amiga spil, der kan
spilles på en Amiga 500, de behøver ikke være originale.

Zif

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 24-08-03 19:27

Zif wrote:
> Er der nogle der ligger inde med gamle amiga spil, der kan
> spilles på en Amiga 500, de behøver ikke være originale.
>
> Zif

Alt hvad du vil have.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Thomas Wesley Hinton

Dato : 24-08-03 22:21

"Zif" <peter.hedegaard@email.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogle der ligger inde med gamle amiga spil, der kan
> spilles på en Amiga 500, de behøver ikke være originale.

Jeg har en plastik pose fyldt med disketter.

Bor i Odense.

Fra : Zif

Dato : 25-08-03 06:30

Ok, en plastikpose, hvor mange spil er der ca. og hvad skal de koste.

Fra : Thomas Wesley Hinton

Dato : 25-08-03 18:14

Aner det ikke, men der er temmeligt mange. Nogle er jo nok til AGA. Og
andre virker sikkert ikke længere (de har ligget i den plastikpose i
evigheder).

200kroner ved afhentning.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 26-08-03 12:47

In dk.spil.computer, Zif <peter.hedegaard@email.dk> says...
> Er der nogle der ligger inde med gamle amiga spil, der kan

Det er nok _I EN MARKEDSGRUPPE_!!!

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen