Resourcer i Windoze
Fra : Thomas P

Dato : 06-04-01 21:49

Jeg har dette problem, at mine systemresoucer altid kan blive taget fra, men
aldrig bliver lagt tilbage. Det vil fx sige følgende... jeg starter
computeren og umiddelbart efter windows er på, ser jeg at der er 90%
systemresourcer fri. Jeg starter derefter Word og lukker det ned uden at
foretage mig andet. Derefter kigger jeg på systemresourcerne igen og opdager
at der mangler 3%, dvs. 87% fri. Sådan bliver det ved og hvis jeg fx har
arbejdet med Delphi en stund, kan resourcerne være helt nede på 25-30%.
Derfor tænkte jeg på, om man måske kunne lave en funktion der kiggede efter
reserverede resourcer, der IKKE er i brug og så frigører dem... eller evt.
en anden løsning ! Jeg er VIRKELIG på bar bund

- Thomas

Fra : Frej Leilund

Dato : 07-04-01 14:35

"MaxMem" fra "AnalogX" ser ud til at løse dit problem:
http://www.analogx.com/contents/download/system/maxmem.htm

Vh Frej.

Fra : Jan

Dato : 07-04-01 21:57

Hej.
"Frej Leilund" <frej@mail.dk> skrev i en meddelelse
> "MaxMem" fra "AnalogX" ser ud til at løse dit problem:
> http://www.analogx.com/contents/download/system/maxmem.htm
>
> Vh Frej.

En app. der absolut rykker og _virker_ er MemTurbo.
http://www.memturbo.com

/Jan