Pæreformede bryster
Fra : Thomas

Dato : 27-08-03 12:52

Jeg er helt vild med den pæreformede facon, som mange kvindebryster
får, når de ligger på alle fire, og læner sig forover.

Er der andre, der har det ligesom jeg, og har I billeder af det?

VH

Thomas

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 27-08-03 13:27

Thomas <th63@ofir.dk> skrev:

> Jeg er helt vild med den pæreformede facon, som mange kvindebryster
> får, når de ligger på alle fire, og læner sig forover.
>
> Er der andre, der har det ligesom jeg, og har I billeder af det?

Traci Lords.

--
Mark

Fra : Camilla

Dato : 27-08-03 16:16

Du kan finde de billeder overalt på nettet.

Camilla

Fra : Thomas

Dato : 28-08-03 13:17

"Camilla" <camilla23dk@hotmail.com> wrote in message news:<BX33b.59067$Kb2.2619577@news010.worldonline.dk>...
> Du kan finde de billeder overalt på nettet.

Det er sikkert rigtigt, men jeg spurgte også bare, om der var nogen,
der kendte nogle rigtige gode eksempler, som de kunne linke til. Når
man nu har en fælles interesse.

VH

Thomas

Fra : Kenneth F.

Dato : 31-08-03 18:22

Jeg tror, det er lige før du kan søge efter pære på google billedsøgning,
også kommer noget i den stil frem

Fra : Thomas

Dato : 02-09-03 19:05

"Kenneth F." <marrerit@hotmail.com> wrote in message news:<3f522ebf$0$24669$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...
> Jeg tror, det er lige før du kan søge efter pære på google billedsøgning,
> også kommer noget i den stil frem

Desværre, der kommer intet brugbart frem på den måde.

VH

Thomas

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 05-09-03 16:41

> [...]

> får, når de ligger på alle fire, og læner sig forover.
>
> Er der andre, der har det ligesom jeg, og har I billeder af det?

Ja, især hvis de gynger i takt til en pik der køre ud og ind af dem....

Har desværre ikke billeder - men sig til hvis du får noget

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : Thomas

Dato : 07-09-03 14:37

"Ulrik Chr." <nettet@uac.dk> wrote in message news:<3f58ae9f$0$429$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> "Thomas" <th63@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, især hvis de gynger i takt til en pik der køre ud og ind af dem....

Ja, det er også lækkert.

VH

Thomas

Fra : arafat