"Dana Vinner" er en vinder
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 30-08-03 12:16

"DANA VINNER" OG SLAGERMUSIKKEN VINNER FORTSAT FREM - Ny Heidi Hauge
på stjernehimlen

Jeg undrede mig. Hvad pokker sker der?. For nogle måneder fik jeg lyst til
at høre noget godt gedigent slager-halløjsa sunget på Hollandsk. På Fyn er
de jo specielt glade ved Hollandsk musik, sunget poå hollandsk. Man har
"Hollandsktoppen" som kommer hver uge på totalradio-gruppen.
På internet fandt jeg en sanger som hed "Dana Vinner" (aldrig hørt om
hende før) og hørte lidt af hendes musik. Det blev sunget på hollandsk og
var så`n noget rigtigt slager-basker-halløj, som jo er så populært i
Danmark. Lidt hen af Dorthe Kollo og Gitte Hænning. Hvad sker der så?
Pludselig bliver hun spillet en masse på de nordjydske slagermusikradioer
i Himmerland. Nå!, siger jeg så. Hmmmm. Det var da mystisk. Hmmm.... Nå det
er niok bare en som har foræret "Radio Nibenitten / Midtfjord Radio en cd
med hende. Men nej. det er vist ikke kun det.
På Danmarks førende musikinformationsside "Dansktoppen.subnet" står at
læse at Belgien har fostret en ny verdensstjerne, som har vundet hjerter på
tværs af alle grænser og at hun har opnået en imponerende popularitet og
salgstal. Envidere står der at læse at hun med sin charme har opnået mange
fans.
Hun er kun 38 år år og synger i den goe gamle kendte stil, som også
Heidi Hauge har opnået Nordeuropa-popularitet på.
Ja, i disse år fostres der mange ny navne indenfor den traditionelle
lette underholdningsmusik, som befolkningen så godt kan lide, til afveksling
fra den mere alternative P3-agtige musik, som jo har sinme stærkeste
tilhængere blandt radioledere.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 30-08-03 12:38

Åge Halldorsson <halldorsson@post.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3f508690$0$24731$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> "DANA VINNER" OG SLAGERMUSIKKEN VINNER FORTSAT FREM - Ny Heidi Hauge
> på stjernehimlen
______

Go`da `igen

Skulle vi ikke lige nupse hendes hjemmeside til de mange eventuelle fans af
hendes musik, som skulle være her i nyhedsgruppen. her kan man høre hendes
musik:
http://www.danawinner.net/

Her i Danmark er det åbentbart CMC som lancerer hende for det danske
musikpublikum. Se her:
http://www.cmc.dk/index.php4

Hilsen Åge

Fra : Martin Sand.

Dato : 30-08-03 15:20

Åge Halldorsson wrote:
[...]
> På Danmarks førende musikinformationsside "Dansktoppen.subnet"
> står at læse at Belgien har fostret en ny verdensstjerne, som har
[...]

Den SOL Hjemmeside du forsøger af se er lukket.
??

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 30-08-03 15:41

Martin Sand. <feedback56@NOSPAMhotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:biqbr9$bptfq$1@ID-171772.news.uni-berlin.de...

> Den SOL Hjemmeside du forsøger af se er lukket.
> ??
¨___________

Musikinformationssiden med de mange hitlister fra Danmarks førende folkelige
lokalradioer har fået ny adresse:

Klink dig ind her: http://medlem.jubii.dk/dansktoppensubnet/

Hilsen Åge

Fra : GSJ

Dato : 31-08-03 02:15

> [...]

afveksling
> fra den mere alternative P3-agtige musik, som jo har sinme stærkeste

Hey Åge -
ved du tilfældigvis om hende den hollandske luder også er god til at slikke
pik?

Fra : Lars Bernau

Dato : 31-08-03 08:52

In article <biri0i$11g8$1@news.cybercity.dk>, 100101gsj@hotmail.com
says...

> Hey Åge -
> ved du tilfældigvis om hende den hollandske luder også er god til at slikke
> pik?

Nar !

--
/Lars
http://www.bernau.dk

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 31-08-03 09:41

GSJ <100101gsj@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:biri0i$11g8$1@news.cybercity.dk...

> Hey Åge -
> ved du tilfældigvis om hende den hollandske luder også er god til at
slikke
> pik?
_

Taler ikke hollandsk

Fra : Pipeline

Dato : 31-08-03 16:57

> For nogle måneder fik jeg lyst til at høre noget godt gedigent
slager-halløjsa sunget på Hollandsk.
> Hilsen Åge

LOL!!!!