Busta Rhymes ?
Fra : Jakob Høppermann

Dato : 29-08-03 15:48

Jeg har nu ledt forgæves efter et nummer med, jeg tror, Busta Rhymes.
Nummeret kører på et ekstremt hurtigt beat og det er vist kun Hr Rhymes der
står for omkvædet, som hele tiden slutter med et "come on".
Det var på P3 i Torsdags kl 17, men P3's side vil ikke vise nogen playlist
for det givne tidspunkt.

--
Med Venlig Hilsen - Best Regards
Jakob Høppermann - Jakob Hoppermann

Fra : zcully

Dato : 29-08-03 16:30

"Jakob Høppermann" <iVER_uRT@mail.dk> wrote in message
> [...]
> står for omkvædet, som hele tiden slutter med et "come on".
> Det var på P3 i Torsdags kl 17, men P3's side vil ikke vise nogen playlist

Jeg ved desværre ikke hvad original nummeret hedder. Hvis nogen gør vil jeg
gerne vide det. Har ledt helt vildt efter det!!
Men den du nok mener er "DJ Scribble Feat. Busta Rhymes - Everybody Come
on" Det er et nyt remix, som kører i radioen for tiden...

/Zcully

Fra : Jakob Høppermann

Dato : 29-08-03 19:11

Hvis du var en ung, attraktiv kvinde, ville jeg gifte mig med dig med det
samme!

(synonym for TAK MAND!!! :D)

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 29-08-03 20:20

Jakob Høppermann wrote:
> Hvis du var en ung, attraktiv kvinde, ville jeg gifte mig med dig med
> det samme!
>
> (synonym for TAK MAND!!! :D)

Pas nu på hvad du siger - zcully må næsten være en pige med det navn.

/spiller X-Files theme på sit Rhodes....

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Jan Holm

Dato : 29-08-03 22:37

> [...]
> Men den du nok mener er "DJ Scribble Feat. Busta Rhymes - Everybody
> Come on" Det er et nyt remix, som kører i radioen for tiden...

DJ Scribble feat Busta Rhymes, Rampage & Flipmode squad.
Jeg er ikke helt sikker på at den version de spiller er helt ny. Minder
ufattelig meget om et remix der var på den originale maxi fra 97-98 svjh.

Mvh
Jan Holm