Er Bliss dansk???
Fra : Jacob E.

Dato : 28-08-03 12:00

Jeg er blevet ret vild med projektet Bliss, og har søgt om info om dem på
Nettet. Jeg har ikke fundet så meget, da jeg ikke kan finde en officiel
hjemmeside, men kan det passe at det er et dansk projekt? Og kan nogen
directe mig til en off. hjemmeside?

Mvh Jacob E

Fra : Lagerhead

Dato : 28-08-03 12:34

"Jacob E." <not@realmail.ok> skrev i en meddelelse
> [...]
> Nettet. Jeg har ikke fundet så meget, da jeg ikke kan finde en officiel
> hjemmeside, men kan det passe at det er et dansk projekt? Og kan nogen

Kan denne bruges til en start?
http://www.lytteposten.dk/front/show.asp?ID=882

Mvh Espen

--
http://www.suell.dk/index.htm
http://www.neilbrophy.com

Fra : Frk.V.

Dato : 28-08-03 13:01

> "Jacob E." <not@realmail.ok> skrev i en meddelelse

Hejsa,
Jeg har albummet med Bliss - går ud fra, du mener den gruppe med hittet
"Long life to you..." fra albummet "Afterlife"??

Så lige i coveret, at der er henvisning til hjemmesiden:

musicfordreams.com - men det ser altså lidt mærkeligt ud!

Ser ud til at albummet er dansk. Er indspillet i Realtime Studios og
Bach-Studios-Denmark.

Håber det var svar nok?!

Ha´det!

mvh
Frk.V.

Fra : Hans Pedersen

Dato : 28-08-03 13:37

On Thu, 28 Aug 2003 14:00:42 +0200, "Frk.V." <me@hotmail.com> wrote:

>musicfordreams.com - men det ser altså lidt mærkeligt ud!

Music For Dreams var et Kenneth Bager projekt under EMI, der jævnligt
skulle udgive compilations med såkalde Lounge musik. Desværre er der
kun udgivet en compilation, men den er også ganske god. Der er også et
Bliss-nummer på. Og jo, Bliss er/var danske.

--
Hans Pedersen, Esbjerg.
MSN: h2ns@nospam.dk

Fra : Frk.V.

Dato : 28-08-03 14:17

"Hans Pedersen" <h2ns@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> kun udgivet en compilation, men den er også ganske god. Der er også et
> Bliss-nummer på. Og jo, Bliss er/var danske.

Hej,
Jeg altså et album med Bliss - det er skam ikke en compilation!

mvh
Frk.V.

Fra : Kim Petersen

Dato : 28-08-03 15:52

> Jeg altså et album med Bliss - det er skam ikke en compilation!

Også jeg har noget med en gruppe der kalder sig selv Bliss. Albumtitlen er
Love Prayer, er fra 1989, på vinyl, og med Rachel Morrison som forsanger.

Men ja, Bliss er vist et Bager-projekt.

Fra : Chris

Dato : 29-08-03 00:30

On Thu, 28 Aug 2003 16:52:15 +0200, "Kim Petersen" <kems@cool.dk>
wrote:

>Også jeg har noget med en gruppe der kalder sig selv Bliss. Albumtitlen er
>Love Prayer, er fra 1989, på vinyl, og med Rachel Morrison som forsanger.
>
>Men ja, Bliss er vist et Bager-projekt.

Og det er dansk.

Tjek musikerne og sangernes navne i coveret. Alle er danske eller bor
i Danmark.

Chris
---
Reply with no _PRIVACY_ in mail address.

Fra : Jacob E.

Dato : 29-08-03 12:51

Takker for al info.

Mvh Jacob