Justin Timberlake synger "Rock Your Body"
Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 27-08-03 18:27

Jeg er blevet bedt om at optage Justin Timberlake når han synger "Rock Your
Body"

Nogen der ved om den har været ude på musicvideo?
Det har den jo nok, hvis det har været et hit, men jeg kender intet til JT.

Kan man downloade en sådan video nogen steder, eller optage den fra MTV
eller VH1, men man ved jo ikke hvornår de sender den.
Er det på hitlisterne lige nu ?

Håber nogen kan hjælpe!

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd (opdateret 24.08.03 - i snit 52 besøg om dagen)

Fra : Madsen

Dato : 27-08-03 18:47

"Michael Lund Sørensen" <laeses_ikke@gromit.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Kan man downloade en sådan video nogen steder, eller optage den fra MTV
> eller VH1, men man ved jo ikke hvornår de sender den.

Prøv dette link, der kan man i hvert fald se den, om den kan gemmes ved jeg
ikke.
http://www.mtv.com/bands/az/timberlake_justin/audvid.jhtml

Hilsen Rikke.

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 27-08-03 18:52

Madsen skrev :
> [...]
Your

JT.

> Prøv dette link, der kan man i hvert fald se den, om den kan gemmes ved

Wow hurtigt svar!

Ja, men den spiller ikke hos mig. Jeg har også fundet noget på JT's egen
hjemmeside, men jeg kan ikke få det til at spille.!

Fra : Madsen

Dato : 27-08-03 19:22

> Ja, men den spiller ikke hos mig. Jeg har også fundet noget på JT's egen
> hjemmeside, men jeg kan ikke få det til at spille.!

Måske du skal have opdateret din Real Player...hvis du har den?

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 30-08-03 16:46

Madsen skrev :

> Måske du skal have opdateret din Real Player...hvis du har den?

Nej den er upto date.

Men nu har jeg fået optaget 2 videoer fra MTV og en fra DR boogie listen og
hans priser ved MTV - så har jeg fået Timber-nok.