covers ???
Fra : Gert Knold

Dato : 26-08-03 09:17

Hej

Jeg er ved at udvilke et site, så jeg kan se mine cder online med bla.
udlån.
Jeg står nu og skal bruge billeder af covers, "store" billeder med god
grafik, hvor finder jeg sådan nogle ?

Hilsen Gert

Fra : .Kody

Dato : 26-08-03 09:24

1. lån aldrig dine CDér ud, de komme altid tilbage med ridser og øl på
coveret

2. køb en scanner, så kan du få dem som du vil

3. Der findes mange sider med covers, prøv google

..Kody

Fra : Gert Knold

Dato : 26-08-03 19:57

1. Dem jeg låner ud til har aldrig ridset hverken cover eller cd.

2. Har en scanner men det vil tage for lang tid da jeg besidder ca. 400 cder

3. Prøver...

Fra : Gert Knold

Dato : 26-08-03 20:01

PS : ud over cderne har jeg også ca. 1000 LPer som jeg skal have cover til

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 26-08-03 11:08

Jeg bruger de covers der fra http://www.allmusic.com/ til mit musik program.

Fra : Gert Knold

Dato : 26-08-03 20:00

Tak for linket, men billederne er lidt for små...

"Torben Greve Otzen" <TorbenGreveOtzenSLET@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:DjG2b.57514$Kb2.2572926@news010.worldonline.dk...

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 26-08-03 20:47

Gert Knold <postmaster@gertk.dk> skrev:

> Tak for linket, men billederne er lidt for små...

http://www.cdcovers.cc/

Mark

Fra : Gert Knold

Dato : 28-08-03 07:56

Tak for linket det var kanon... men jeg mangler dog danske... men dette er
en god start

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 28-08-03 10:51

On Tue, 26 Aug 2003 10:17:12 +0200, "Gert Knold" <postmaster@gertk.dk>
wrote:

> [...]
>udlån.
>Jeg står nu og skal bruge billeder af covers, "store" billeder med god

http://mega-search.net/
http://www.boosplaza.com/index.php
http://www.coverland.co.uk/index.php

Morten