CD Database
Fra : Troajn

Dato : 25-08-03 15:47

Jeg ved egentlig ikke om den er den rigtige gruppe, men jeg prøver
alligevel.

Jeg er i gang med at lave et kartotek over alle mine musik cd´er, og jeg
kunne godt tænke mig et program til at gøre dette, det skal kunne kople sig
på CDDB for at hente tekst til de forskellige numre der er på de forskellige
cd´er

Findes et sådant program.

MVH

Erik

Fra : Troajn

Dato : 25-08-03 19:55

Lige meget, jeg har fundet et program.

Fra : Peter G

Dato : 25-08-03 20:50

Troajn skrev:

> Jeg ved egentlig ikke om den er den rigtige gruppe, men jeg prøver
> alligevel.

Det er det også.

> [...]
> jeg kunne godt tænke mig et program til at gøre dette, det skal kunne
> kople sig på CDDB for at hente tekst til de forskellige numre der er

Masser. Spørgsmålet er hvilket program man skal vælge

http://www.freedb.org/freedb_aware_apps.php har nogle eksempler.

Personligt bruger jeg Music Collector (shareware) men er ked af, at de
benytter den restriktive CDDB-base. Havde jeg vidst det dengang havde jeg
aldrig købt en licens. Men ellers dækker det program stort set mine behov.
http://www.collectorz.com/music/

--
M.v.h. Peter. Email adresse er gyldig.
Gruppen har en OSS (Ofte Spurgte Spørgsmål).

Fra : Jan Eliasen

Dato : 28-08-03 10:08