Den nye Kandis-cd pifter
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-08-03 09:47

KANDIS FÅR ROSER HELE VEJEN IGENNEM

Ja, så ser det ud som om (skråstreg) lyder det som om, at den nye Kandis-cd
er ude på radiomarkedet hos de folkelige lokalradioer med populærmusik.

Ikke siden lanceringen af farmands (Bjørn og Okays) nye cd nøjagtig en måned
tidligere, har man
kørt så hårdt på en ny cd. Hele Nordjyllands populærmusik-spillende
folkelige heldags-radio "Radio Nibenitten / Midtfjord Radio" spiller numre
fra cd-en mindt hver time lyder det til.

Den er også helt utrolig godm, helt på højde med "Bjørn og Okay"s, men så er
det man spørger: Hvor har han stået i lære? - Kan det være anderledes. Nej
vel. Man kan heller ikke høre meget forskel. Der er som de udtalte live på
"Midtfjord Radio" lørdag eftermiddag:
"Her kommer et nummer fra den ny Kandis-cd og der er tale om at det er en
helt speciel god cd som de her har lavet. Vi spiller nok 3 numre fra den i
de næste 2 timer"

Men "Radio Nibenitten" går tilsyneladende også helt amok i glæde over cd-en.
jeg har nu hørt den flerre gange her til morgen.

Det er jo imorgen mandag den udkommer i butikkerne. Vær hurtig, hvis det
skulle gå ligesom da farmand sendte sin cd ud for nøjagtig en måned siden.
Udsolgt over hele linien i løbet af et par dage. Meeeennn butikkerne har nok
taget sine forholdsregler denne gang og skaffet læssevis af cd-erne hjem.

Hilsen Åge

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 24-08-03 10:02

Åge Halldorsson wrote:
> KANDIS FÅR ROSER HELE VEJEN IGENNEM

Oki, den lå da i skraldespanden nede hos os.. Mystisk..

--
Venlig Hilsen
Henrik Sørensen.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-08-03 11:49

Henrik Sørensen <aaa@bbb.invalid> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3f487ef1$0$48912$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Oki, den lå da i skraldespanden nede hos os.. Mystisk..

> Venlig Hilsen
> Henrik Sørensen.
__________

Ja, ret mystisk. Øjeblikkets største danske pladenyhed. Det kan vist ikke
være en af de radiostationer som er med på de sidste nye hits.

Nu har jeg lige åbnet for Nordjyllands slagermekka-radiostation igen. Siden
kl. 12.25 har jeg hørt 3 numre med Kandis og klokken er nu 12.40. Hov, nu
afbryder de den. Nå, det var nok en fejl den 3. gang, men 2 gange på et
kvarter. Der er godt nok gang i den. Og så i formiddags hvor den væltede ud
af højtalerne som en stormflod konstant.

Hvis det her fortsætter på den måde er der ingen tvivl om at både far og søn
pløjer sig op på så suveræne 1. og 2. pladser på "Radio Nibenitten"s Årets
Top 40" nytårsaften, som man aldrig i disse radiostationers historie har
set. Aldrig har man hørt så meget "Kandis" og "Bjørn og Okay" i radioen. Mon
ikke snart der kommer et nummer mere. Nu er der gået 5 minutter uden at de
har spillet "far og søn-musik". Hmm... Nejj, nu er det noget fra "Kim og
Drengenes" nye cd. Den er forøvrigt også totalt suveræn. Den køres der også
meget på.

Hilsen Åge

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 31-08-03 20:46

Tror ikke vi har den samme Nibenitten-kanal. Har da ikke hørt noget Kandis
her fornyligt?

// Troels

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 31-08-03 20:59

Troels [around 9000] <puttitat@adslhome.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3f52506f$0$54775$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> "Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
>
> Tror ikke vi har den samme Nibenitten-kanal. Har da ikke hørt noget Kandis
> her fornyligt?
>
> // Troels

Det tror jeg heller ikke. Jeg ved ikke hvilken Nibenit du lytter på ??? -
Men prøv at lyt lige nu søndag aften. Der er fødselsdags-indsamlingsweekend
og Kandis blever spillet meget .

Hilsen Åge