Hvilken røremaskine...
Fra : Mads Thorning Peders~

Dato : 26-08-03 22:13

....ville I anbefale hvis den skal koste under 2000 kr. incl skål og diverse
"røre-agregater" (dejkrog m.m.)

Den skal hovedsagligt anvendes til franskbrødsdej i alverdens afskygninger.

--
Mvh Mads
----

Fra : Hans Paulin

Dato : 26-08-03 23:39

Mads Thorning Pedersen wrote:
> ...ville I anbefale hvis den skal koste under 2000 kr. incl skål og
> diverse "røre-agregater" (dejkrog m.m.)
>
> Den skal hovedsagligt anvendes til franskbrødsdej i alverdens
> afskygninger.

Kenwood (Chef) - fås i flere udgaver - og til varierende priser...
Hans

Fra : Gitte Sørensen

Dato : 27-08-03 16:04

Wed, 27 Aug 2003 00:38:45 +0200, skrev "Hans Paulin"
<hans_fjernes_@it.invalid> i dk.kultur.mad+drikke:

>Kenwood (Chef) - fås i flere udgaver - og til varierende priser...

Og den kan udbyges med forskellige dele, efterhånden som du får sparet
flere penge sammen, f.eks. kødhakker, blender, ismaskine,
kartoffelskræller osv.

Måske kan du være heldig at finde en god brugt til en favorabel pris.
De holder generelt længe.
Vores egen er fra '89 og den fungerer stadig upåklageligt.

--
Gitte Sørensen
Hjemmeside (hobby, kunst, camping): http://gydda.dk

Fra : Henrik Engel

Dato : 27-08-03 07:42

Helt sikkert en Kenwood chef, jeg har en der er arvet over 30 år
gammel den er suveræn har aldrig magtet at få den til at stoppe op
den går igennem alt.

Køb den brugt i den blå avis hvis du er heldig kan du få en med
kødhakker, pølsehorn og meget andet godt udstyr til.

--
Henrik Engel

Fra : CBN

Dato : 28-08-03 15:20

Er der nogle der har erfaringer med en Kitchenaid ?

Jeg står mellem og skulle købe en kenwood chef eller en kitchenaid K90.
Umiddelbart vil jeg helst have en Kitchenaid stående i køkkenet da den ser
bedst ud, men er kvaliteten lige så god som Kenwoods ?

Mvh.

Claus