told og moms i Sverige
Fra : Peter Graff

Dato : 30-08-03 08:13

Hej Alle

Er der nogen der ved hvad den svenske moms er og evt hvad importafgiften på
mc stumper fra et ikke EU land (Canada) er.

Jeg kunne også godt bruge et link til en svensk nyhedsgruppe om mc.

MVH

Peter Graff

Fra : Jorgen Gerdorf

Dato : 30-08-03 09:17

"Peter Graff" <peter.graff@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> mc stumper fra et ikke EU land (Canada) er.
>
> Jeg kunne også godt bruge et link til en svensk nyhedsgruppe om mc.

Hej Peter

Prøv den svenske MC nyhedsgruppe: swnet.fordon.motorcyklar

Med venlig hilsen
Jørgen Gerdorf
DKW RT250/2 (1955)
Honda CB500T (1976)

Fra : wheeler

Dato : 30-08-03 10:26

"Jorgen Gerdorf" <jorgen_gerdorf@hotmail.com> skrev i en meddelelse
hvad importafgiften på mc stumper fra et ikke EU land (Canada) er.

[KLIP]
-Til motorcykler og knallerter
8714.20.00 00

E410 Forespørgsel på toldsatser

Gyldighedsdato...: 30082003
Varekode.........: 8714 20 00 00
Landekode........: CA Canada
Toldordningskode.: 103 Toldsats for tredjelande
Kontingent/loft..:
Suppl. mængde....:
Noter............:
Forordningsnummer: R9822610 L 292 1 Varebeskrivelse
2
Toldsats 1.........: 0,0 %

--
Wheeler
Fjern "[remove this]" i mailadresse ved direkte svar

Fra : Veset

Dato : 30-08-03 10:11

On Sat, 30 Aug 2003 09:12:40 +0200, "Peter Graff"
<peter.graff@oncable.dk> wrote:

>Hej Alle
>
>Er der nogen der ved hvad den svenske moms er

Den er 25 % !

--
Veset
XRV 750