Skærme
Fijala 3554
Til alle der vil have en god fladskærm!!
Fra : Jesper Andersen

Dato : 30-08-03 08:13

Hej alle..

Dem der gerne vil ahve en god fladskærm skulle tage og ofre 3699,- hos FONA
for en 18,1 " MEDION MD 7218.... dejligt skarpt, og roligt billede.. Har
testet den med Fifa 2003, Hitman 2, og kører helt uden hak.. så
opdateringshastigheden virker kanon.. KØB DEN!!

Mvh.

Jesper

Fra : N Hansen

Dato : 30-08-03 12:41

Hej er det denne skærm
http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/da_DK/-/DKK/El_
DisplayProductInformation-Start;sid=mG-8i0tktey8pHQ0E_1_akFB13EqsYnB4I4=?Pro
ductID=JUfD4Qjo5ZUAAAD0frDIh7%2e9&CatalogCategoryID=tDDD4QjovrUAAAD0AovIh78l
&filename=productpage_text%2cproducttype_text%2cprodtypes_vartypes_text#Egen
skaper

Linket er lidt langt? Men jeg kan ikke se responstidenm på skærmen. Er der
en responstid på pakken eller lign. også gerne hvor mange Hz den kører med.

Mvh Niels

Fra : N Hansen

Dato : 30-08-03 12:44

Jeg ved ikke hvad det er for skodlinks de kører med i elgiganten, men linket
i forrige mail virker vist ikke. Men den hedder Medion 18" tft fladskærm til
3599,-.

Mvh Niels

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 30-08-03 12:47

"N Hansen" <hansen457@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Linket er lidt langt? Men jeg kan ikke se responstidenm på skærmen. Er der
> en responstid på pakken eller lign. også gerne hvor mange Hz den kører

Hej
TDC har den til 3499, de skriver at response tid er 25ms men hvad betyder
det når der ikke er problemer i spil eller DVD film, den har forøvrigt et
panel fra LG så jeg et sted da jeg ville finde ud af hvad det var foe en
skærm jeg havde købt rimeligt forvirende den sælges bl. a. under navnene MSI
og ECS andre steder i verden.
--
Med Venlig Hilsen
Paul Østerby Sørensen

Fra : rane

Dato : 30-08-03 13:27

On Sat, 30 Aug 2003 13:46:43 +0200, "Paul Østerby Sørensen"
<pauls@ofir.dk> wrote:

> [...]
>skærm jeg havde købt rimeligt forvirende den sælges bl. a. under navnene MSI

Så må det vist være et af de dårligere LG paneler, for de bedste er da
officielt enten sat til 30ms (IPS/S-IPS) eller de helt nye 16ms
(1910B). 25ms er standardspecifikation til MVA panelerne, som jo ikke
er specielt gode til spil i sammenligning med de først nævnte.

Fra : HC

Dato : 31-08-03 14:57

"rane" <postmasterREMOVE@darkforest.dk> wrote in message
> [...]
> (1910B). 25ms er standardspecifikation til MVA panelerne, som jo ikke
> er specielt gode til spil i sammenligning med de først nævnte.

Jeg har også på www.prad.de læst at det er et 30 ms IPS-panel der sidder i
den.

Jeg er i hvert fald rigtig glad for min Medion, der ikke står tilbage for
den Acer AL 732 jeg havde hjemme på prøve.

Fra : Jesper

Dato : 30-08-03 13:37

"Jesper Andersen" <jesper.kyhn@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> testet den med Fifa 2003, Hitman 2, og kører helt uden hak.. så
> opdateringshastigheden virker kanon.. KØB DEN!!

Hmmm..... der var nu ikke min oplevelse :(

jesper

Fra : N Hansen

Dato : 30-08-03 16:07

Vi taler også om en 18" tft skærm 25ms til 3500,- så man skal nok vente lidt
hvis man vil have noget bedre til prisen. Ellers kan man jo hurtigt komme af
med 14-1500 mere. Jeg går nok stadig efter orions 17" i sort hvis jeg kan
finde den et sted, tilbud eller lign. Jeg har max 3K til en skærm og
desværre ikke mere, men man kan dog efterhånden også få en rimelig skærm i
den prisklasse.

Mvh Niels

Fra : Ukendt

Dato : 30-08-03 18:31

>Hmmm..... der var nu ikke min oplevelse :(
Det er gået op for os Jesper, men vi er nu oppe på 10-12 stykker der er
meget tilfredse her i ng'en med Medionen, du må have fået en Mandags
skærm eller ikke fået intergreret ordenligt i windows, andet kan jeg ikke
komme frem til, som skrevet før står min perfekt og kører fint med krævende
spil, det eneste forskel der er på min Medion og min gamle 19'' gløde skærm
er at den kunne gå op til 1600x1200, ellers er brugerfladen ens at se på.

THF
Brøndby
http://home20.inet.tele.dk/thf/

Fra : Jesper

Dato : 30-08-03 18:58

<Thf> skrev i en meddelelse news:3f50de34.821125@dtext.news.tele.dk...

> [...]
skærm
> er at den kunne gå op til 1600x1200, ellers er brugerfladen ens at se på.

nå.. men.... så.... øh....... undskyld

Fra : Ukendt

Dato : 30-08-03 21:04

>nå.. men.... så.... øh....... undskyld

Nå nå, sådant var det ikke ment, jeg kunne selvfølgelig også have haft
en skod 19'' skærm, men den skulle nu ikke ha været helt tosset.

THF
Brøndby
http://home20.inet.tele.dk/thf/

Fra : E. Jensen

Dato : 01-09-03 12:06

Test den lige med CS, UT2 e.l. også, plz :)

Ellers tak for info, mvh E

Fra : Ukendt

Dato : 01-09-03 14:46

>Test den lige med CS, UT2 e.l. også, plz :)
Der er ikke spil jeg har, men den kører flot med 'Raven Shield'
og også MSFS2004.

THF
Brøndby
http://home20.inet.tele.dk/thf/

Fra : TBC

Dato : 01-09-03 23:07

> [...]
> testet den med Fifa 2003, Hitman 2, og kører helt uden hak.. så
> opdateringshastigheden virker kanon.. KØB DEN!!

Lyder som en rimelig pris for en 25 ms 18" skærm.

Jeg har en arbejdskollega som gerne vil have en fladskærm til en rimelig
penge som står godt, så jeg kunne godt tænke mig at vide om den har DVI ?

TBC

Fra : Jesper

Dato : 01-09-03 23:59

> Lyder som en rimelig pris for en 25 ms 18" skærm.

Er det ikke 30ms?

> Jeg har en arbejdskollega som gerne vil have en fladskærm til en rimelig
> penge som står godt, så jeg kunne godt tænke mig at vide om den har DVI ?

Det har den ikke

Fra : TBC

Dato : 02-09-03 00:46

"Jesper" <Glem_det_sp@m.dk> skrev i en meddelelse

> Det har den ikke

...Skumle.

Hvornår hulen finder man ud af at holde man op med at lave digitale skærme
uden digital indgang. Det er jo helt godnat. Men det er måske ikke en ny
model ?

TBC