X-Men 2 Stor SPOILER
Fra : Martin Andersen

Dato : 24-08-03 10:27

Hey

Hvilket scoop.

SPOILERSPACE

-

Superherohype.com har fået set på de deleted scenes(11 stk) der er til den
kommende dvd udgave af X-Men 2

Kan ses her:

http://www.superherohype.com/cgi-bin/news/xmen.cgi?newsid1061657353,88094,x

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 24-08-03 10:57

"Martin Andersen" <15andersenREMOVETHIS@telia.com> wrote in message
> Hey
>
> Hvilket scoop.
>
> SPOILERSPACE

Jeg er ikke helt med på, hvad der er spoiler i dit indlæg? Jo, måske er der
spoilers på den side, du linker til, men ikke i dit indlæg?

/Nikolaj

Fra : Martin Andersen

Dato : 24-08-03 11:14

"Nikolaj Borg" <nSiPkAoMl@jborg.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
der
> spoilers på den side, du linker til, men ikke i dit indlæg?

Det var også det jeg mente...Spoiler i linket

Fra : Anders Houmark

Dato : 24-08-03 12:29

Martin Andersen wrote:
> Hey
>
> Hvilket scoop.

Kool, rigtig fedt, mange tak :)

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Peter Larsen

Dato : 24-08-03 12:32

"Martin Andersen" <15andersenREMOVETHIS@telia.com> wrote in message
> [...]

Det andet citat, Wolverine kills the intruder, hvad er der anderledes ved
det end hvad vi så i biffen?

Med venlig hilsen
Peter

Fra : Tenzel Kim

Dato : 24-08-03 17:54

Peter Larsen wrote:
> Det andet citat, Wolverine xxxxxxx, hvad er der anderledes ved
> det end hvad vi så i biffen?

Godt spørgsmål. Sådan husker jeg det også umiddelbart fra filmen.

Tenz.

Fra : Taba

Dato : 24-08-03 20:46

> Det andet citat, Wolverine kills the intruder, hvad er der anderledes ved
> det end hvad vi så i biffen?

Jeg mener ikke at han i biffen får et lille snitsår på sin venstre kind som
så heler op igen, det gør han i denne scene. Desuden mener jeg at vinklen
man ser hans kløer "poppe" ud, er forsk. i de 2 versioner......

/Taba

Fra : Tenzel Kim

Dato : 24-08-03 21:38

Taba wrote:
> Jeg mener ikke at han i biffen får et lille snitsår på sin venstre kind som
> så heler op igen, det gør han i denne scene.

Nu så jeg den i meget lille format så den detalje lagde jeg slet ikke
mærke til.

> Desuden mener jeg at vinklen
> man ser hans kløer "poppe" ud, er forsk. i de 2 versioner......

Jeg sad rent faktisk og tænkte det samme da jeg så klippet så måske er
der noget om det.

Tenz.