Sælges
Fra : EnjoyNews

Dato : 27-08-03 12:56

Tilgodebevis sælges : værdi 3000 dkr / pris 3000 dkr gælder 5 år
Cosmate Care Frederiksberg, skønhedsprodukter og slankebehandlinger

Henv. Heidi mh-nyheder@mail.dk

Fra : Carsten Riis

Dato : 27-08-03 13:51

EnjoyNews wrote:

> Tilgodebevis sælges : værdi <<<cut>>>>
> yfirma tby, s<<<>>>>produkter og RRRRRRRRbehandlinger

Prøv lige med en anden gruppe fx dk.marked.privat.*-etellerandet.

Det er ikke velset at poste salgs/købs-annoncer i debatgrupperne.

NB: Du må nok hellere sænke prisen på produktet. Det er dig som vil af
med en - i princippet - brugt varer.
Når folk virkelig ville bruge 3k i firmaet, så ville de nok bare gøre
det.
Eller har du et rigtig godt argument for, at man skal købe et
tilgodebevis på pålydende værdi?

nå jeg sender lige svarene over i nyhedsgruppen news:dk.admin.netikette
(en såkaldt FUT - FollowUpTo)

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
http://www.bloddonor.dk

Fra : EnjoyNews

Dato : 27-08-03 16:07

Hvis nogen er interesseret så kom gerne med et bud..

Heidi

Fra : Carsten Riis

Dato : 27-08-03 16:33

EnjoyNews wrote:

> Hvis nogen er interesseret så kom gerne med et bud..

3 kroner.
Maks.pris: 4 skumbananer og 2 røde vingummibamser. Ekskl. moms.

Fat det nu! Prøv dk.marked.*-hierakiet.
*: jeg ved ikke hvilken af grupperne. Stjernen indikerer at der mange
grupper i dk.marked.-hierakiet

Beklager den lidt korte vejledningsform her...men du er blevet forklaret
tingene én gang.

Fra : Mikkel Gybel Jensen

Dato : 31-08-03 15:40

"EnjoyNews" <mh-nyheder@mail.dk> wrote in message
> Tilgodebevis sælges

.... og hvordan er det så lige vi har det med køb/salg i denne gruppe?

Den slags henvises til dk.marked.* hierakiet jvf. http://www.usenet.dk

Slet venligst dine fejlplacerede indlæg, så andre ikke får gode ideer. Er du
i tvivl om, hvordan det gøres, så spørg i dk.edb.internet.software eller en
passende undergruppe.

- mikkel

--
Mikkel Gybel Jensen