Spørgsmål ang WW
Fra : EnjoyNews

Dato : 25-08-03 12:48

Hejsa,

Er der nogen der ved om man skal have 20 points om dagen ? altså hverken
mindre eller mere mener jeg.. jeg ligger i kategorien med 20 points og lad
os sige at jeg ikke gemmer points, skal jeg så have 20 points ?

Venlig hilsner
Heidi

Fra : Ulla Petersen

Dato : 25-08-03 13:33

Hej!
Jeg ved ikke helt sikkert, om du skal spise for de 20 points, når du ikke
gemmer de resterende points til senere på ugen, men prøv at ringe til WW, de
er rigtig søde til at hjælpe.

Hilsner
Ulla

Fra : Padmé Amidala

Dato : 25-08-03 14:10

"EnjoyNews" <mh-nyheder@mail.dk> wrote in message
> [...]
> mindre eller mere mener jeg.. jeg ligger i kategorien med 20 points og lad
> os sige at jeg ikke gemmer points, skal jeg så have 20 points ?

Ja, det skal du. Hvis du ikke gemmer, så skal du indtage for 20 points om
dagen..

VH
Padmé Amidala

Fra : EnjoyNews

Dato : 25-08-03 14:24

Tak for svaret

Heidi

Fra : EnjoyNews

Dato : 25-08-03 20:06

Ja så kunne jeg være her igen.. I der er så kloge Kan man få bearnaise
sauce på WW, lavet af pulver og skummetmælk.. i så fald hvor mange points
tæller det så og hvor meget er en portion.. ?

Jeg siger tusind tak for hjælpen

Heidi

Fra : Ulla Petersen

Dato : 26-08-03 11:14

Ja, man kan godt spise bearnaise på WW.
I butiksguiden står forskellige mærker sauce og deres points for 1 spsk.
eller pose.

Beauvais: 1 spsk., 0,5 point , 14 g.
Fine-Taste: 1 ps., 1,5 points, 19 g.
FDB: 1 ps., 4 points 76 g.
Grand Menu: 1ps., 2,5 points, 25 g.
Irma: 1 spsk., 1 point, 14 g.
K-salat: 1 spsk., 1,5, 14 g.
Knorr: 1 ps., 1,5 points, 19 g.
Kolding salater: 1 spsk., 1 point, 14 g.

Håber du kan bruge det til noget.
Hilsen Ulla

Fra : EnjoyNews

Dato : 26-08-03 11:32

Hej Ulla...

Dvs. at en hel pose pulver B-sauce kun gi'r 1,5 points og så skal jeg lægge
mælken til bagefter ?

Du er en redningsmand, er du.. tak skal du ha'.

Heidi

Fra : Anette

Dato : 26-08-03 12:27

Nupper lige emnet et sekund....

Hvordan er WW's alkohol "politik"?? Hvad koster eks. vin og whisky? Lurer
stadig på en genial løsning til manden i huset, der bestemt ikke vil opgive
sin whisky permanent - men gerne vil 8-10 kg ned

Anette

Fra : Bente

Dato : 26-08-03 13:40

"Anette" <asidor@nospamemail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
opgive
> sin whisky permanent - men gerne vil 8-10 kg ned

Hej
En whiskey (2 cl) 'koster' 1 points
Et glas rødvin (150 ml) 'koster' 2 points

Bente