WW
Fra : EnjoyNews

Dato : 24-08-03 18:25

Hejsa,

Jeg starter på WeightWatchers brevkursus i morgen og ville høre fra andre om
deres oplevelser med WW.
Jeg ville også høre om nogen kunne tænke sig at maile lidt sammen med mig -
dele erfaringer, op- og nedture. Jeg er selv 23 år.

Skriv hvis du har lyst mh-nyheder@mail.dk

Mange hilsner
Heidi

Fra : N/A

Dato : 25-08-03 10:24

Fra : EnjoyNews

Dato : 25-08-03 10:24

Hej Ulla...

Du har ret, det er meget individuelt hvor hurtigt osv man bør tabe sig. Jeg
synes det du har nået er flot og det vigtigste er jo at du er tilfreds..
Hvad med motion ? Ved du om det er et "must" på WW ?

Mange hilsner
Heidi

"Ulla Petersen" <ulla.petersen@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Inden start ville jeg gerne finde en livsstil, som kunne holde i længden,
og
> det synes jeg, WW lever op til.
> De har været meget hjælpsomme på telefonen, når jeg har haft brug for dem,
> og deres materiale er let at følge.
> Man lærer hurtigt pointsystemet og pointene for de madvarer, der går igen
> ens kost.
> Pointscalculatoren, som man kan købe hos WW, er for mig en rigtig god
hjælp
> i det daglige, så den kan jeg anbefale at anskaffe, når du har prøvet, om
WW

Fra : Ulla Petersen

Dato : 25-08-03 13:29

Det er op til dig selv, om du vil dyrke motion eller ej hos WW. Hvis du
dyrker motion får du lidt flere point at spise for, op til 14om ugen, tror
jeg det er.
De anbefaler at man rører sig, spiser fornuftigt og drikker vand, men det er
dig, der bestemmer.
Det er det, jeg rigtig godt kan lide ved WW, ingen pegefingre.
Jeg dyrker regelmæssig motion dvs. svømmer fra 1-3 gange om ugen, går ture
fra ½-1 time om dagen og cykler lidt. Det har jeg gjort gennem hele
forløbet.
Hvis jeg spiser for de ekstra points, man kan ved motion, tager jeg desværre
på, så den del virker ikke for mig. Jeg holder mig til de points, der passer
til min vægt.
Jeg spiser alm. mad, men drikker stort set ikke alkohol, for det synes jeg
også jeg kan se på vægten.

Hilsner
Ulla

Fra : EnjoyNews

Dato : 25-08-03 14:25

Tak skal du ha' Ulla.. Pu! der er mange ting.. men jeg kan se langt flere
fordele med WW end med DDV.. jeg glæder mig til jeg kan meget af programmet
i hovedet ..

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 25-08-03 16:22

"Ulla Petersen" <ulla.petersen@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

Kære Ulla og mange andre.... Slet venligst det I IKKE svarer på - og svar
venligst under det, I besvarer. Det er af mange årsager den mest
hensigtsmæssige måde at gøre det
på.

www.usenet.dk kan I lære en masse nyttigt om citatteknik.

Mvh. Lisbeth