Stærke mænd?
Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 29-08-03 17:04

Hvor lejer man stærke mænd? I Århus....

Jeg her træt af at vente på de venner, der har lovet at hjælpe med at bære
tre tunge ting fra 4. sal i kælderen - er et flyttefirma eneste mulighed,
eller har nogen et bedre eller bare alternativt bud?

Mvh. Lisbeth

Fra : Pia J

Dato : 29-08-03 17:11

"Lisbeth Jacobsen" <jacobsenlisbeth@hotmail.com> wrote in message
> Hvor lejer man stærke mænd? I Århus....

Har man 3x34 i Århus? Nogen gange kan man godt få dem til at bære også.

Pia

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 29-08-03 18:30

Hej

Lisbeth Jacobsen wrote:
> Hvor lejer man stærke mænd? I Århus....

Ned i nærmest motionscenter og sæt et opslag op.

Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk

Fra : Calle.

Dato : 29-08-03 20:39

Lisbeth Jacobsen wrote:
> [...]
> bære tre tunge ting fra 4. sal i kælderen - er et flyttefirma eneste
> mulighed, eller har nogen et bedre eller bare alternativt bud?

Er det rigtige venner ringer du vel bare til dem, og spør om de vil gøre
det X dag, så kommer de vel den dag
--
Calle

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 30-08-03 07:59

"Calle." <Calle@fjernjyde.dk> skrev i en meddelelse

> Er det rigtige venner ringer du vel bare til dem, og spør om de vil gøre
> det X dag, så kommer de vel den dag

Nej.. det er jo lige det, de ikke gør.
Projektet er blevet udsat så længe, at jeg - og der er no hard feelings -
bare ikke gider vente mere eller spørge dem mere.

Mvh. Lisbeth

Fra : Peter Holm

Dato : 30-08-03 08:56

Lisbeth Jacobsen wrote:
> [...]
> Projektet er blevet udsat så længe, at jeg - og der er no hard
> feelings - bare ikke gider vente mere eller spørge dem mere.

beklager hvis denne post kommer 2 gange, men jeg kan ikke se den selvom jeg
troede den var sendt.....

Du kan ringe til:
Havkrogs Flytteforretning

St. St. Blichers Gade 24
8000 Århus C

Tlf:
Fax:
Mob:
86195113

De har flyttet et KÆMPE metal locker-skab for mig 2 gange - jeg jeg gav
200kr til 3. sal.

Mvh
Peter

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 30-08-03 11:47

"Peter Holm" <phc*REMOVE*@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Du kan ringe til:
> Havkrogs Flytteforretning

Tak for tippet Peter! Lyder som nogen jeg kan bruge!

Mvh. Lisbeth

Fra : Peter Holm

Dato : 29-08-03 21:25

Lisbeth Jacobsen wrote:
> [...]
> bære tre tunge ting fra 4. sal i kælderen - er et flyttefirma eneste
> mulighed, eller har nogen et bedre eller bare alternativt bud?

Jeg har 2 gange benyttet:
[...]

De brugte ½ time på at bære et KÆMPE metal locker-skab op på 3.sal - jeg
betalte vist kr. 200,-

Mvh
Peter

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 01-09-03 19:07

> De brugte ½ time på at bære et KÆMPE metal locker-skab op på 3.sal - jeg
> betalte vist kr. 200,-

Hmm.. de vil have 600 kr. for at flytte for mig.
Og det vil helt sikkert ikke tage mere end 20 min.

Mvh. Lisbeth

Fra : Peter Holm

Dato : 01-09-03 19:20

Lisbeth Jacobsen wrote:
> "Peter Holm" <phc*REMOVE*@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Hmm.. de vil have 600 kr. for at flytte for mig.
> Og det vil helt sikkert ikke tage mere end 20 min.
>
> Mvh. Lisbeth

det var da noget af en stigning på ½ år må man sige - og klart urimeligt for
20min arbejde.

Peter

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 01-09-03 21:24

On Mon, 1 Sep 2003 20:19:47 +0200, "Peter Holm"
<phc*REMOVE*@stofanet.dk> wrote:

>det var da noget af en stigning på ½ år må man sige - og klart urimeligt for
>20min arbejde.

Urimeligt?
Der skal vel to mand ud og tiden til og fra skal jo også betales. Selv
om der kun skal arbejdes 20 minutter hos kunden, så får man ikke klemt 3
af den slags kunder sammen på en time.

Men en voldsom stigning kan det vel nok kaldes.

http://www.gartneriet.dk