Massiv plade i kirsebær
Fra : Carsten Keller

Dato : 29-08-03 14:28

Hej gruppe.
Vi vil gerne have et sofabord i massiv kirsebær. Efter lang tids søgen, har
vi nu opgivet at finde et vi kan blive enige om at kunne lide, og vil
istedet bare købe en tilskåret bordplade uden finurligheder og så selv finde
nogle pæne ben til det. Prisen på en sådan bordplade er dog temmelig pebret
i de forretninger vi har været forbi, og så var det at jeg tænkte om man
ikke kunne købe den billigere tættere på kilden, eksempelvis en tømmerhandel
eller et savværk? Er der nogen der kender et sted i Århus og omegn der vil
sælge en plade på ca. 130*65*3 cm. til private? Umiddelbart synes jeg det
lyder lidt voldsomt at give 3500,- for sådan en svend, når det eneste
butikken skal gøre er at have den stående indtil jeg henter den...

Takker
Keller

Fra : Gaffa

Dato : 29-08-03 14:55

Hej prøv hos Mølballe A/S, der ligge ved motorvejen lige syd for Randers. De
er eksperter i dette.

www.molballe.dk

Hilsen
Gaffa

Fra : Martin Christiansen

Dato : 29-08-03 14:55

> sælge en plade på ca. 130*65*3 cm. til private? Umiddelbart synes jeg det
> lyder lidt voldsomt at give 3500,- for sådan en svend, når det eneste
> butikken skal gøre er at have den stående indtil jeg henter den...

Jeg tror at det er prisen, medmindre du selv laver en....

Se her:

www.at-bo.dk/prisliste.pdf

De har en kirsebærbordplade i 82x150 til 3690,-

Fra : Carsten Keller

Dato : 31-08-03 14:11

"Martin Christiansen" <mc@city.invalid> wrote in message

> Jeg tror at det er prisen, medmindre du selv laver en....
>
> Se her:
>
> www.at-bo.dk/prisliste.pdf
>
> De har en kirsebærbordplade i 82x150 til 3690,-

Det er sjovt nok der jeg har set prisen, men eftersom de ikke selv skærer
den op tænkte jeg at man måske kunne gå direkte til en eventuel leverandør.
Jeg er temmelig sikker på at butikker som At-Bo og Interstudio tager sig
mere end godt betalt for at modtage og videresende en bordplade fra et
savværk, eller hvor sådan nogle plader nu bliver til...
Keller

Fra : Philip Oest Møller

Dato : 31-08-03 09:15

> [...]
> lyder lidt voldsomt at give 3500,- for sådan en svend, når det eneste
> butikken skal gøre er at have den stående indtil jeg henter den...

Her : http://www.krydsfiner.dk/index.html

Bestil gennem en håndværker

Med træ hilsen

Philip Oest Møller

"Man skal kun bekymre sig om nøjagtigheder,

Unøjagtighederne kommer af sig selv"