Firewall til '95
Fra : Søren Ribergård Møll~

Dato : 29-08-03 10:49

Hvilken firewall virker til Windows '95? (og helst en freeware - ZoneAlarm
gør ikke!) - Derudover må den helst ikke bruge ret mange system ressourcer.

På forhånd tak!

--
Med venlig hilsen / Best regards,
Søren R. Møller

Fra : Niels Callesøe

Dato : 29-08-03 13:13

Søren Ribergård Møller wrote:

> Hvilken firewall virker til Windows '95? (og helst en freeware -
> ZoneAlarm gør ikke!) - Derudover må den helst ikke bruge ret mange
> system ressourcer.

Sonicwall er vist fin til hjemmebrug, har jeg hørt.

--
Niels Callesøe - nørd light

Anti spam? Bevis det. http://www.spamcon.org/legalfund/

Fra : H.H.

Dato : 29-08-03 14:08

Niels Callesøe wrote:

> Sonicwall er vist fin til hjemmebrug, har jeg hørt.
--
Nu er der bare lige det problem at Sonicwall er en hardware firewall, og
manden ser ud til at ha' brug en freeware software udgave!

Fra : Hans

Dato : 29-08-03 18:16

Søren Ribergård Møller wrote:
> Hvilken firewall virker til Windows '95? (og helst en freeware -
> ZoneAlarm gør ikke!) - Derudover må den helst ikke bruge ret mange
> system ressourcer.

Prøv Sygate Personal Firewall - God og gratis.

/ Hans